Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست جالب هواداران یونایتد از فرگوسن

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر الکس فرگوسن
الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
هواداران منچستریونایتد از سرمربی افسانه‌ای سر الکس فرگوسن درخواست کرده است که پس از شروع فاجعه‌بار اریک تن هاگ در اولدترافورد، برای بار دوم به عنوان سرمربی به باشگاه بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با هدایت اریک تن هاگ، شروع فاجعه‌باری داشته و در دو هفته ابتدائی شکست 0-4 را برابر برایتون و برنتفورد متحمل شده است. هواداران یونایتد که امیدوار به پایان روزهای تاریک بودند، بار دیگر ناامید شده‌اند و فکر می‌کنند که دیگر شاهد درخشش دوباره یونایتد در فوتبال اروپا نخواهند بود.
از همین رو هواداران یونایتد دست به دامن فرگوسن شده اند و از این مربی باتجربه و خلاق می‌خواهند پس از چندین سال غیبت دوباره به عنوان مربی مشغول به کار شود و تیم را به روزهای خوب برگردانند.
هواداران امروز هنگام ورود فرگوسن به باشگاه، بالای وی صدا زدند که دوباره هدایت تیم را به عهده بگیرد و وضعیت را به حالت برگرداند.
این در حالی‌ست که منچستریونایتد 13 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی متوالی را در دو نوبت جداگانه زیر نظر سرمربی افسانه‌ای به دست آورد، اما نتوانسته است سلطه خود را از زمان جدایی او در سال 2013 تکرار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала