Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی‌های یونایتد، درس عبرت برای تیم مطرح فورمول یک

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
توتو وولف، رئیس کمپنی مرسدس می‌گوید که شکست‌های منچستریونایتد را برای جلوگیری از افول تیم مورد مطالعه قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، توتو وولف، رئیس مرسدس بنز فاش کرد که شکست‌های منچستریونایتد را برای جلوگیری از افت در تیم فرمول یک مطالعه کرده است.
ولف در مصاحبه ای با فایننشال تایمز ادعا کرد که به اشتباهات باشگاه لیگ برتری نگاه کرده است تا بفهمد چرا "تیم های بزرگ" نمی‌توانند به موفقیت خود ادامه دهند.
منچستریونایتد 13 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی متوالی را در دو نوبت جداگانه زیر نظر سرمربی افسانه‌ای سر الکس فرگوسن به دست آورد، اما نتوانسته است سلطه خود را از زمان جدایی او در سال 2013 تکرار کند.
مرسدس از زمانی که وولف در سال 2014 هدایت تیم را برعهده گرفت، هشت عنوان متوالی را به دست آورده است، اما در این فصل با مشکل مواجه شده است.
ولف با اشاره به رکورد یونایتد تحت رهبری فرگوسن گفت:"من مطالعه کردم که چرا تیم‌های بزرگ قادر به تکرار قهرمانی های بزرگ نیستند. هیچ تیم ورزشی در هیچ ورزشی تا به حال هشت عنوان قهرمانی پیاپی جهانی را کسب نکرده‌است و دلایل زیادی برای آن وجود دارد و آن‌چه در هسته اصلی آن وجود دارد انسان است. انسان از خود راضی می‌شود. شما مثل قبل انرژی ندارید. شاید آنقدرها هم جاه طلب نباشید. من اغلب این سوال را می پرسم: "چقدر سخت است؟"
وولف، 50 ساله، گفت که از چالش‌هایی که مرسدس در سال جاری با آن روبه‌رو شده است، درس می‌گیرد و معتقد است که تیم هنوز آن‌چه را که برای موفقیت در آینده نیاز دارد، دارد.
او توضیح داد:" من می‌توانم بگویم در حال حاضر از اشتباه گرفتن آن لذت می‌برم، زیرا به اعتقاد من این مبنای موفقیت بلندمدت آینده است. ما هنوز همان گروهی از افراد با جاه‌طلبی، انرژی، ابزار و بودجه یکسان هستیم. شاید لازم باشد اینجا و آنجا را دست‌کاری کنیم زیرا روان‌شناسی نقش مهمی بازی می‌کند، اما من معتقدم که این تیم تمام نیازهای لازم برای موفقیت را دارد، اما بدون هیچ مشکلی. من می‌خواهم این یک مرحله کوتاه مدت باشد.
او افزود:" از جهاتی ما آدم های کنترلی هستیم. گاهی اوقات احساس می کنم یک مربی فوتبال هستم: یک نقطه‌ای وجود دارد که شما نمی‌توانید کاری انجام دهید و باید آن را به بازیکنان داخل زمین بسپارید تا کار را انجام دهند. در آنجا شما آن واکنش‌ها را دارید. گاهی اوقات لازم است دریچه تخلیه فشار را فشار دهید."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала