Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مبهم شش ستاره رئال در فاصله دو هفته مانده با پایان نقل‌وانتقالات

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
شش بازیکن رئال مادرید آینده مشخصی ندارند و مدیران رئال مادرید باید قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرنوشت آن‌ها را مشخص سازد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با آن که در پایان فصل گذشته شاهد جدایی بیل، یوویچ، مارسلو، ایسکو بود، هنوز چندین بازیکن مازاد دیگر دارد که در تیم مانده‌اند و آیندۀ شان مشخص نیست.
ستاره‌هایی چون رینیر، اودریوزولا و ماریانو، زیاد مورد اعتماد کارلو آنچلوتی نیستند و کهکشانی‌ها انتظار پیشنهاد مناسب را دارند تا مجوز خروج این بازیکن را صادر کنند.
رینیر ممکن است بزودی راهی خیرونا شود و اودریوزولا نیز پیشنهاداتی از لیگ برتری دارد و دیده شود که رئال این بازیکن را به کدام تیم خواهد فروخت. احتمال ماندن ماریانو با توجه به این که بنزما در تیم جانشین ندارد، بسیار بالا است.
دو بازیکن دیگر آسنسیو و سبایوس اند که قراردادهای شان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و اگر مدیران به فکر حفظ این بازیکنان باشد، باید قراردادهای شان را تمدید کنند در غیر آن شاهد جدایی آن در پایان فصل به صورت آزاد خواهیم بود.
یک ستاره دیگر که تا چند روز قبل بازیکنی غیرقابل لمس بود، کاسمیروی برازیلی است که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و باشگاه در حال بررسی فروش وی است.
احتمال جدایی این بازیکن زیاد است زیرا رئال شوامنی را به عنوان جانشین وی به خدمت گرفته و ستاره برازیلی نیز به دلیل دریافت پیشنهاد خوب با دستمزد دو برابر نیم نگاهی به جدایی دارد.
به هر حال در روزهای باقی‌مانده، مدیران رئال باید راهی برای مشخص شدن وضعیت این بازیکنان پیدا کند و نظم کامل به تیم ببخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала