سیگنال "هسته‌ای" روسیه به ناتو

© Sputnik / Vitaliy AnkovРакетный комплекс "Искандер-М" на церемонии открытия Международного военно-технического форума "АРМИЯ-2016" во Владивостоке
Ракетный комплекс Искандер-М на церемонии открытия Международного военно-технического форума АРМИЯ-2016 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
ستون نویس "دبالینا گوشال" در مقاله‌ای برای نشریه نشنال اینترست می‌نویسد، بیانیه ولادیمیر پوتین در مورد انتقال سیستم‌های راکتی اسکندر-ام به مینسک، سیگنالی به ناتو درباره آمادگی روسیه برای پوشش متحدانش با نیروی هسته‌ای خود ارسال می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، گوشال خاطرنشان کرد: تمایل روسیه به انتقال سیستم‌های راکتی قادر به حمل سلاح هسته‌ای به بلاروس، سیگنالی است که مسکو مانند ناتو می‌تواند متحدانش را با چتر هسته‌ای خود بپوشاند.
نویسنده این نشریه معتقد است که انتقال مجتمع‌های اسکندر-ام برای روسیه و بلاروس مفید است.
این مقاله می‌گوید: سیستم‌های دوربرد به بلاروس این توانایی را می‌دهد تا کشورهای ناتو را بهتر بازدارد. این در واقع برای مسکو و مینسک مفید است.
Подготовка к запуску ракеты - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
نگرانی آمریکا از احتمال استقرار سلاح هسته ای در بلاروس
پیشتر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در دیدار با الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس، گفته بود که روسیه در ماه های آینده سیستم‌های راکتی اسکندر-ام به مینسک ارسال خواهد کرد. دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که ولادیمیر پوتین در مورد ارسال راکت‌های دارای سلاح هسته‌ای صحبت نکرده است، بلکه درباره سیستم‌هایی بوده که از نظر فنی توانایی حمل انواع مختلف تسلیحات را دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала