Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان مثلث درخشان رئال؛ چراغ سبز قهرمان اسپانیا برای فروش تانک برازیلی

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
رئال مادرید در صورتی که پیشنهادی بالاتر از مبلغ 60 میلیون یورو دریافت کند، آماده است تا کاسمیرو را به فروش برساند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در دو بازی ابتدائی نتایج خوبی کسب نکرده و دو شکست با نتیجه 0-4 را متحمل شده است. مدیران این تیم بخاطر همین نتایج ضعیف به دنبال تقویت تیم در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل‌وانتقالات اند و یکی از اهداف آن‌ها کاسمیرو از رئال مادرید است.
شیاطین سرخ با پیشنهاد 5 ساله و دستمزد دو برابر به سمت ستاره رئال رفته اند و طی روزهای آینده مذاکرات را با باشگاه اسپانیایی آغاز خواهند کرد. با توجه به نقش مهم کاسمیرو در ترکیب رئال مادرید، به نظر نمی‌رسد که این باشگاه آماده فروش وی گردد اما رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که قهرمان اسپانیا آماده است تا ستاره خط میانی تیمش را به فروش برساند.
طبق گزارش منابع متعدد، کهکشانی‌ها در صورت دریافت پیشنهادی بالاتر از 60 میلیون پوند، ستاره برازیلی را خواهند فروخت و مشکلی با جدایی وی ندارند. از آن‌جایی که یونایتد آماده بود برای فرانکی دی‌یونگ هالندی نزدیک به 80 میلیون یورو به بارسا بپردازد، احتمال این که با درخواست‌های رئال موافقت کند، بسیار زیاد است.
در صورتی که این انتقال انجام شود، یکی از بهترین مثلث‌های خط میانی در سال‌های آخر، فرو خواهد پاشید و دیگر شاهد حضور کاسمیرو، مودریچ و کروس در وسط زمین رئال مادرید نخواهیم بود.
مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ در چهار چمپیونزلیگ اخیر رئال نقش داشتند و حالا هافبک برزیلی که جوان ترین عضو این مثلث است، با پیشنهادی اغواکننده برای جدایی مواجه شده است.
کاسمیرو در سال 2013 از سائوپائولو برازیل به رئال مادرید پیوست و در طول دوران پر جام خود در این باشگاه سه بار قهرمان لالیگا، پنج بار لیگ قهرمانان، سه بار جام باشگاه های جهان و یک بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شده است.
در طول همین دوره، یونایتد یک بار قهرمان لیگ برتر، لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی شده است که آخرین بار این باشگاه در سال 2017 موفق به کسب جام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала