Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

100 سالگی فدراسیون فوتبال افغانستان؛ از ستاره های سابق تیم ملی تقدیر شد

100 ساگلی فدراسیون فوتبال افغانستان؛ از ستاره های سابق تیم ملی تقدیر شد
100 ساگلی فدراسیون فوتبال افغانستان؛ از ستاره های سابق تیم ملی تقدیر شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2022
عضو شوید
یک قرن از آغاز فعالیت فدراسیون فوتبال در افغانستان می‌گذرد.
به گزارش اسپوتنیک، به مناسب 100 سالگی فدراسیون فوتبال افغانستان، مراسم تجلیل و بزرگداشت از این روز، امروز پنجشنبه 27 اسد 1401 (17 آگوست 2022) در استادیوم فدراسیون فوتبال در کابل برگزار شد.
در این مراسم محمد یوسف کارگر "رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان" اینجینر نظر محمد مطمئن" رئیس تربیت بدنی و ورزش کشور "حافظ احمد جان زدران" معاون فنی فدراسیون فوتبال و ریاست تربیت بدنی" هیئت رهبری فدراسیون فوتبال، سرمربیان تیم های ملی، تیم های ملی فوتسال، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، باشگاه های فوتبال ساحلی، شماری از باشگاه های فوتبال و فوتبال ساحلی در کابل، به علاوه پیشکسوتان و ملی پوشان سابق فوتبال کشور حضور داشتند.
در این مراسم پس از سخنرانی رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس تربیت بدنی و معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان، از شماری از پیشکسوتان و ملی پوشان خوش نام سابق فوتبال افغانستان با اهدای تندیس افتخار تجلیل به عمل آمد.
سپس تیم های مختلف ملی و باشگاهی که در مراسم تجلیل از 100 سالگی فدراسیون فوتبال حضور داشتند با عبور از مقابل مهمانان رژه رفتند.
بخش دیگری ازین مراسم نیز به اجرای نمایش تیم "فری استایل" اختصاص یافت.
همچنین به همین مناسبت از دقایقی پیش تیم های فوتبال امید افغانستان و منتخب مهاجرین زیر 23 سال مقیم در ایران به مصاف هم رفته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала