Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از شر "رونالدو" خلاص شوید و بازیکنان مستعد بیاورید!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
مهاجم انگلیسی پیشین استون ویلا مهاجم کنونی منچستریونایتد را با با عنوان عجیبی خطاب قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در دو بازی ابتدایی‌اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس شکست خورده و با دریافت شش گل و فقط یک گل زده قعرنشین جدول رده‌بندی است.
خشم کریستیانو رونالدو از این شرایط و بروز بی‌اعتنایی‌اش به سرمربی این تیم یعنی تن‌‌هاخ بحران شیاطین سرخ را بیشتر کرده است.
به نظر می‌رسد که رونالدو به دلیل مخالفت مدیران و کادر فنی منچستریونایتد مجبور به ماندن در این این تیم شده از شرایط به وجود آمده راضی نیست.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم پیشین استون ویلا که 391 بازی در این تیم انجام داده و 86 گل زده درباره ماندن کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد صحبت کرد.
این مهاجم انگلیسی می‌گوید:
« احساس می‌کنم کریستیانو رونالدو می‌تواند یک تخم‌مرغ گندیده در رختکن منچستریونایتد باشد. بازیکنان جوان زیادی هستند که به احتمال فراوان رونالدو با آنها صحبت نمی‌کند. گزارش‌هایی دیدم که او تنها نشسته بود. شاید کریستیانو و فرناندز تنها آنجا نشستند و به پرتغالی صحبت می‌کنند."
او در ادامه گفت:
"در واقع دیگران را نادیده می‌گیرند. تصور کنید آنها در رختکن چه چیزی دارند. همه چیز سمی است. حتی زمانی که یونایتد شکست می‌خورد آنها باید درباره رونالدو صحبت کنند. از شر او خلاص شوید و بازیکنان جوان و مستعد را بیاورید."
رونالدو در نقل‌وانتقال‌های تابستانی قصد جدایی از منچستریونایتد را داشت و حتی در اردوهای پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد.
از سویی به نظر می‌رسد منچستریونایتد به دنبال جذب بازیکن جدیدی در خط حمله است. ایروین لوزانو، مهاجم 27 ساله و مکزیکی ناپولی ایتالیا در تیررس شیاطین سرخ قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала