Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط رئال برای خرید بازیکن جدید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
با وجود جدایی کاسمیرو، رئال مادرید بازیکن جدید نخواهد خرید و تنها در صورت جدایی آسنسیو، برای جذب مهاجم اقدام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کاسمیرو، هافبک برازیلی و جنگنده رئال مادرید که بازیکن غیرقابل فروش به نظر می‌رسید، در آستانۀ پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و این تیم یکی از مهم‌ترین ستاره‌هایش را از دست خواهد داد.
با توجه به جدایی این بازیکن به نظر می‌رسید که سران رئال مادرید اقدام به خرید بازیکنان جدید نمایند و پول حاصل از فروش ستاره برازیلی را هزینۀ خرید یک مهاجم مطرح کنند.
مارکا اما می‌گوید که سران رئال مادرید بر موضوع خود شان که همانا عدم جذب بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات جاری است، تاکید دارند و جانشینی برای کاسمیرو جذب نخواهند کرد.
این نشریه اسپانیایی مدعی است که اگر مارکو آسنسیو از رئال جدا شود، در آن صورت احتمال خرید مهاجم متصور است و ممکن پرز دست به جیب شود و بازیکن جدید بخرد.
این تصمیم رئال به دلیل این که سهمیه‌‎های غیر اروپایی تکمیل است و تا زمستان این مشکل نخواهد شد، اتخاذ شده و در حال حاضر چارۀ برای آن وجود ندارد.
رئال در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی و پس از جام جهانی 2022 قطر، اقدام به خرید بازیکن خواهد کرد و ستاره‌های مورد نظرش را به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала