Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد باید به "رونالدو" اجازه خروج بدهد

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
مدافع سابق شیاطین سرخ از مدیران منچستریونایتد خواست رونالدو را برای جلوگیری از تاثیر منفی بر تیم و سود بیشتر بفروشند.
به گزارش اسپوتنیک، از مدت ها پیش شایعات و خبرهای در مورد میل کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد منتشر می‌شود.
خبرها متناقض است اما گفته می شود منچستریونایتد با خروج او مخالفت کرده؛ هر چند که اخیرا گفته می شود آنها موافق جدایی فوق ستاره پرتگالی هستند.
یاپ استام، مدافع اسبق منچستریونایتد به مدیران این باشگاه توصیه کرده که به کریستیانو رونالدو اجازه دهند در صورت تمایل بر جدایی در تابستان امسال، راه خود را از شیاطین سرخ جدا کند، زیرا او احساس می‌کند چنین تصمیمی به نفع باشگاه خواهد بود.
او در این باره گفت:
"همه رونالدو و کارهایی که او برای منچستریونایتد در فصل گذشته و در گذشته انجام داده است به یاد دارند، بنابراین همه به او نگاه می‌کنند. بنابراین اگر او در رختکن است و واقعاً می‌خواهد برود، و خودش نیست، یا خودش آنجا نشسته است و حالش خوب نیست، مطمئناً روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد."
این مدافع شیاطین سرخ در ادامه در این باره گفت:
"اما اگر بازیکنی از باشگاه راضی نیست و می‌خواهد آن را ترک کند، باید به نفع خود تصمیم بگیرید و بگویید "خوب، شاید بهتر است راه خود را از هم جدا کنیم" و به دنبال شخص دیگری بگردید. اگر رونالدو خوشحال نیست، اگر عملکردی ندارد، گاهی اوقات شاید بهتر است تصمیم دیگری بگیرید - نه تنها برای خودتان، بلکه برای تیم."
رونالدو پیش از این در پنجره نقل و انتقالات به شیاطین سرخ اطلاع داده بود که می‌خواهد جدا شود، اما در هفته‌های بعد موضع خود را برای هواداران توضیح نداده است.
فوق ستاره پرتگالی اعلام کرده که پاسخ ها در راه است، اما این احتمال وجود دارد که او قبل از پایان ضرب‌الاجل دیگر از خروجی‌ها در اولدترافورد عبور کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала