ولودین: امریکا آماده است تا اقتصاد اتحادیه اروپا را برای حفظ قدرت قربانی کند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiСША готовы пожертвовать экономикой ЕС для сохранения власти, заявил Володин
США готовы пожертвовать экономикой ЕС для сохранения власти, заявил Володин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
رئیس مجلس دومای روسیه تاکید دارد که واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت خود در جهان دست به هر کاری بزند.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دومای روسیه گفت که واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت در جهان، با قربانی کردن رفاه شهروندان و اقتصاد اروپا، هر کاری انجام دهد.
در کانال تلگرام خود نگاشته است: "واشنگتن اروپا را محکوم به گرسنگی، سرما و انزوا می کند. در ایالات متحده امریکا، گاز امروز 333 دلار در هر 1000 متر مکعب است. خود واشنگتن آن را 7.3 برابر گرانتر به اروپا می فروشد و اقتصاد کشورهای اتحادیه اروپا را غیررقابتی می کند. در اروپا تورم در حال حاضر به رکورد رسیده است".
رئیس مجلس دومای روسیه: واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت خود در جهان دست به هر کاری بزند و رفاه شهروندان و اقتصاد کشورهای اروپایی را قربانی این امر کند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروی با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала