Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی برای "اوبا" ولخرجی نمی‌کند

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHПьер-Эмери Обамеянг
Пьер-Эмери Обамеянг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو می‌گوید که چلسی با اوبامیانگ به توافق دست یافته اما حاضر نیست تا مبلغ گزاف برای بارسلونا پرداخت کند.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی نیاز شدید به تقویت خط حمله دارد زیرا روملو لوکاکو و تیمو ورنر از این تیم جدا شده‌اند و توخل خواهان جذب مهاجم جدید است تا در کنار کای هاورتز در خط حمله قرار گیرد.
اوبامیانگ از بارسلونا، یکی از اهداف جدی آبی‌ها است و مدیران باشگاه لندنی در تلاش اند تا هر چه زودتر این بازیکن گابنی را به خدمت بگیرد. اوبا با باشگاه لندنی به توافق نهایی دست یافته و اگر دو باشگاه توافق کنند، این انتقال انجام خواهد شد.
بارسا اما مبلغ هنگفتی برای اوبامیانگ درخواست کرده و به مدیران باشگاه چلسی اطلاع داده که در تنها در صورتی که پیشنهادی بالاتر از 30 میلیون یورو دریافت کند، اجازه جدایی اوبا را خواهد داد.
با این حال فابریزیو رومانو در یک رشته توییت نوشته است که سران چلسی با وجود توافقات شخصی با اوبا، آماده نیستند تا برای ستاره بارسا ولخرجی کنند.
رومانو در این مورد نوشته است:" چلسی در 24 ساعت گذشته تقریباً با پیر اوبامیانگ به توافق رسیده است، اما قصد ندارد پول زیادی به بارسلونا بپردازد. راهی برای بستن قرارداد با 30 میلیون یورو وجود ندارد. چلسی می‌خواهد حدود 15 میلیون پوند سرمایه گذاری کند، در غیر این صورت آن‌ها می توانند از مذاکرات خارج شوند و به دنبال اهداف دیگر بروند."
بارسا در حالی آماده فروش اوبامیانگ شده که این تیم چندی قبل لواندوفسکی را با مبلغ بالای 50 میلیون یورو به خدمت گرفت و اوبا دیگر نقش زیادی در ترکیب بلوگرانا نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала