Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره لیورپول: "کاسمیرو راه حل مشکلات یونایتد نیست!"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
دیدی هامان اسطوره لیورپول باورمند است که کاسمیرو نمی‌تواند پاسخ مشکلات منچستریونایتد باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کاسمیرو شب قبل به منچستریونایتد پیوست و حالا اما "دیدی هامان" اسطوره لیورپول از این خرید منچستریونایتد به عنوان بازیکنی بزرگ قدردانی کرد اما هشدار داد که او منجر به موفقیت این تیم در کسب عنوان قهرمانی نخواهد شد.
پس از تلاش‌های سخت منچستریونایتد در بازار تابستانی نقل و انتقالات امسال؛ در اولین فصل اریک تن هاگ در هدایت شیاطین سرخ؛ کاسمیرو با مبلغ 70 میلیون پوند از رئال مادرید راهی یونایتد شد.

هامان در صحبت با میرر قبل از بازی یونایتد مقابل لیورپول در اولدترافورد در روز دوشنبه، دیدگاه خود را مبنی بر این‌که جذب کاسمیرو تیم تن هاگ را به مدعی قهرمانی تبدیل نمی‌کند، توضیح داد: "کاسمیرو بازیکن بزرگی است - فقط باید به آنچه او در مادرید به دست آورده نگاه کنید. اما او برای بردن لیگ به یونایتد نمی‌رود، درست است؟ ما تنها دو بازی به پایان فصل داریم و از قبل واضح است که یونایتد به رقابت قهرمانی نزدیک نخواهد شد. آنها سال‌ها از لیورپول و منچسترسیتی عقب هستند و در حال از دست دادن زمین در چلسی، تاتنهام و آرسنال نیز هستند"

ملی پوش سابق آلمان که در ضربات پنالتی قهرمانی افسانه‌ای لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 گلزنی کرد، تاکید کرد که بازگشت یونایتد به رقابت‌های لیگ برتر "سال‌ها و سال‌ها" طول می‌کشد.

او می‌گوید: "امضای قرارداد با کاسمیرو یک گام کوچک رو به جلو است اما او راه حل نیست. سال‌ها و سال‌ها حمایت از اریک تن هاگ در بازار نقل و انتقالات طول می‌کشد تا یونایتد دوباره برای کسب جام‌های بزرگ حریفان را به چالش بکشد. اما از زمانی که [سر الکس] فرگوسن بازنشسته شد، این امر آشکار است - و نگاه کنید که آنها چند مدیر را در این روند اخراج کرده اند."

پس از یک پنجره نقل و انتقالات پر فراز و نشیب که باعث شد یونایتد فرنکی دی یونگ را از دست بدهد و گمانه زنی‌ها در مورد آینده کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد، بدون شک جذب کاسمیرو به عنوان یک کودتا برای تیم تن هاگ تلقی خواهد شد.
با این حال، از آنجایی که انتقال هافبک برزیلی به موقع برای آخرین مهلت ثبت نام روز جمعه تکمیل نشد، کاسمیرو در روز دوشنبه برای تیم جدیدش مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала