Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط فعلی برای رونالدو خیلی آزاردهنده است

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
بازیکن پیشین فوتبال هالند در خصوص شایعات اخیر در مورد فوق ستاره پرتگالی صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در تابستان سال 2021 کریستیانو رونالدو با مبلغ 20 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست تا دومین حضورش را در این تیم تجربه کند.
او در فصل گذشته از نظر فردی عملکرد خوبی داشت، اما شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و امسال باید در لیگ اروپا رقابت کنند.
این موضوع باعث شده تا رونالدو خواهان خروج از الدترافورد و پیوستن به تیم دیگری باشد که در لیگ قهرمانان حضور دارد. در چند ماه اخیر، ستاره سابق رئال مادرید به تیم‌های چلسی، ناپولی، اتلتیکو مادرید و حالا بروسیا دورتموند لینک شده است.
اکنون خبرهای بسیاری در خصوص جدایی او از منچستریونایتد منتشر می‌شود. در تازه ترین مورد، وسلی اسنایدر، ستاره پیشین هالند، شایعات هفته های اخیر در مورد کریستیانو رونالدو را واقعی نمی داند.
او در این باره گفت:
"شرایط موجود برای رونالدو بسیار آزار دهنده است. من در سال های گذشته و در دوران ورزشی ام آنرا تجربه کرده ام. حتی همین اکنون من هنوز هم گاهی اوقات از پیام هایی که در مورد من منتشر می شود، شگفت زده می شوم. واقعا شاید از هر 100 خبری که در موردم منتشر می شود فقط یکی درست باشد."
اسنایدر در ادامه گفت:
"من رونالدو را در رختکن رئال مادرید دیده ام و می دانم که او واقعا یک بازیکن حرفه ای و در سطح جهانی است. من فکر نمی‌کنم رونالدو قصد جدایی از منچستریونایتد را داشته باشد. او یک بازیکن حرفه ای و بزرگ است. به نظر من در این شرایط رونالدو فقط باید سکوت کند و در زمین خودش را نشان دهد، شما نیز کافی است فقط به کارنامه او نگاه کنید."
در تمرین امروز منچستریونایتد در کارینگتون، رونالدو با حسی متفاوت خود را برای مسابقه با لیورپول آماده کرد.
این بازیکن که هنوز مشخص نیست در منچستریونایتد می‌ماند یا تیمی برای انتقال پیدا می‌کند، بدون حتی یک لبخند، تمرینات روز شنبه شیاطین سرخ را به پایان رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала