Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد جدید یوفا و ضربه‌ای محکم به سوپر لیگ

© AFP 2023 / FABRICE COFFRINIUEFA
UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
شرکت آمازون قافیه را به پارامونت باخت و قرارداد حق پخش جدیدی برای لیگ قهرمانان اروپا در آمریکا امضا شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از کش و قوس فراوان و درگیری بر سر مسائل مالی، از این پس حق پخش لیگ قهرمانان اروپا تا شش سال آینده در کشور آمریکا از طریق شبکه سی بی اس پخش خواهد شد.
اتلتیک گزارش داده است که یوفا با مدیریت چفرین مبلغ 1.5 میلیارد یورو برای شش فصل دریافت می کند و بدین ترتیب اجازه پخش مسابقات خود در آمریکا را به CBSخواهد داد.
شرکت پارامونت که مالک سی‌بی‌اس است، 250 میلیون دالر در هر فصل، بیش از دو برابر قرارداد قبلی‌، برای تمدید حقوق پخش معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا تا سال 230 پرداخت خواهد کرد. ارزش کل این قرارداد بیش از 1.5 میلیارد دالر است.
یوفا می دانست که باید به بهترین نحو از فرصت پخش مسابقات فوتبال در آمریکا استفاده کند. یوفا بدین ترتیب با این قرارداد ضربه محکمی به دشمنان خود علی الخصوص فلورنتینو پرز به عنوان حامی اصلی سوپرلیگ زد.
با توجه به اینکه لیگ قهرمانان در سال 2024 اصلاح می‌شود و 36 تیم به جای 32 تیم فعلی رقابت خواهند کرد، حق پخش مسابقات از 125 بازی به 189 بازی افزایش خواهد یافت که آمار بسیار خوبی برای افزایش بازدید شبکه سی بی اس است.
در سالهای اخیر لیگ قهرمانان اروپا برای امریکایی ها هم جذابیت ویژه ای پیدا کرد و فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و لیورپول یکی از پربیننده ترین رویدادهای ورزشی تاریخ در کشور آمریکا بود.
این قرارداد که از آغاز فصل 2023/2024 آغاز می‌شود، شامل لیگ اروپا و لیگ کنفرانس نیز می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала