Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار یا امباپه؛ دی‌بروین کدام یکی را انتخاب کرد؟

© AP Photo / Thibault CamusИгроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция
Игроки ПСЖ Неймар и Килиан Мбаппе в футболке с лицом Диего Марадоны во время тренировки в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
کوین دی بروین ستاره خط میانی باشگاه منچسترسیتی از میان نیمار و امباپه یکی را انتخاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان مصاحبه اخیر با ESPN؛ کوین دی‌بروین هافبک منچسترسیتی از میان دو ستاره پاریسن‌جرمن یکی را برگزید. "دی‌بروین به جای امباپه؛ نیمار را برگزید."
امباپه گلزن اصلی پاریسن‌جرمن و مسلما بهترین بازیکن آنها در فصول اخیر بوده است. این با وجود آمدن لیونل مسی در فصل گذشته و حضور طولانی مدت نیمار است. با این حال، مسی و نیمار پیوند نزدیکی با یکدیگر دارند و به خوبی تحت هدایت کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاریسی‌ها با هم ترکیب شده‌اند.
این باعث شده که این بازیکن فرانسوی در باشگاهی که اخیراً قراردادش را در آنجا تمدید کرده، احساس انزوا دارد. به امباپه قول نقش ستاره‌ای در آینده باشگاه داده شده بود اما ظاهرا رابطه او با نیمار به هم خورده است. در همین حال، نیمار پس از شروع خیره کننده فصل، ظاهراً در بین هم تیمی‌هایش محبوب شده است.
در حالی که این بازیکن 23 ساله فرانسوی هنوز رتبه بالایی دارد، اما اگر بخواهد در آینده از افرادی مانند مسی الگوبرداری کند، نگرش او ممکن است مشکل ساز شود. کوین دی‌بروین بلجیمی وقتی از او خواسته شد نیمار را به جای کیلیان امباپه انتخاب کند. با توجه به این‌که اخیراً اوضاع در PSG چگونه پیش رفته است، انتخاب هافبک منچسترسیتی می‌تواند یک انتخاب زیرکانه باشد.
کیلیان امباپه به دلیل رابطه با نیمار و مسی هم تیمی‌های پاریسن‌جرمن مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین به نظر می‌رسید که این بازیکن فرانسوی در جریان پیروزی 5-2 اخیر پی‌اس‌جی مقابل مون پلیه بی جهت با لیونل مسی برخورد کرده است. این موضوع انتقادهای بیشتری را برای مهاجمی که نفسش زیر سوال رفته، به همراه داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала