Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال جذب مگوایر+ عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی می‌خواهد که تا قبل از پایان بازار نقل و انتقالات؛ هری مگوایر را از من‌یونایتد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که چلسی در تابستان جاری چند بازیکن کلیدی‌اش را از دست داد اما می‌خواهد که در بحبوحه شک و تردیدهای فزاینده در مورد آینده هری‌مگوایر مدافع میانی منچستریونایتد، شرایط وی را بررسی کرده و در صورت در دسترس بودن او را به خدمت بگیرد.
این بازیکن در حالی زیر نظر چلسی قرار گرفته که خود را برای بازی حساس روز دوشنبه مقابل لیورپول آماده می‌کند؛ و توخل وی را برای تکمیل قرارداد وسلی فوفانا از لستر جدی می‌دانند.
مشخص است که فوفونا اولویت آبی‌ها است که هفته آینده از لستر درخواست کرد از بازی شنبه تیم‌اش مقابل سوتهمپتون کنار گذاشته شود.
با این وجود، علاقه آنها به مگوایر به عنوان یک تحول بسیار جالب در میان عدم اطمینان فزاینده در مورد موقعیت مدافع میانی در برنامه‌های اریک تن هاگ است.
پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر این‌که موقعیت مگوایر در ترکیب تن هاگ می‌تواند برای بازی مقابل تیم یورگن کلوپ پس از شروع ضعیف یونایتد در فصل به خطر بیفتد.
گفته می‌شود که تن هاگ در حال برنامه‌ریزی تغییراتی در تیمش برای دیدار از لیورپول است، زیرا او به دنبال واکنشی از سوی تیمش است و جایگاه مگوایر در تیم در معرض تهدید رافائل واران است که فصل را از روی نیمکت شروع کرده است.
اگر مگوایر از ترکیب اصلی خارج شود، تردیدهای زیادی در مورد آینده او در یونایتد ایجاد خواهد کرد و با توجه به جام جهانی تنها سه ماه دیگر، احتمال بازی در نقش حاشیه‌ای در یونایتد، مگوایر را نگران می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала