Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس سینسیناتی؛ "مدودف" به نیمه‌نهایی صعود کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Daniil Medvedev
Daniil Medvedev - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
مرحله یک‌چهارم نهایی مسترز سینسیناتی شب گذشته آغاز شد و تا بامداد امروز ادامه داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دانیل مدودف، شماره 1 جهان و استفانوس سیتسیپاس، نفر چهارم، تهدیدهای بزرگ آمریکایی تیلور فریتز و جان ایزنر را خنثی کردند و به نیمه نهایی نیز رسیدند.
مدودف، قهرمان سینسیناتی در سال 2019، با پیروزی 7-6 (7-1) 6-3 بر فریتز یازدهمین نفره تیمش، بازی خود را برای دفاع از عنوان اوپن آتی ایالات متحده تقویت کرد، در حالی که سیتسیپاس توانست تنها یک فرصت بریک را در سه بازی انجام دهد.
با ایزنر تن به تن داشت اما این کافی بود تا پیروزی 7-6 (7-5) 5-7 6-3 را به دست آورد. برد مدودف با 18 اِس انجام شد در حالی که فریتز که یکی از بازیکنان بزرگ بازی بود، تنها سه بار با سه خطای دوگانه جبران شد.
ایزنر، بزرگترین سرور تنیس مردان با نزدیک به 200 انس بیشتر از نزدیکترین رقیب خود نیک کیرگیوس، 18 ایس نیز داشت اما هنوز برای کنار گذاشتن حریف صبور یونانی او کافی نبود.
در حالی که این یک برد راحت برای مدودف به نظر می رسید، اما روس ها سه امتیاز ست را در اولین بازی ذخیره کردند و در نهایت با نتیجه 7-1 در تای بریک پیروز شدند.
از آن نقطه به بعد مدودف هدایت بازی را بر عهده گرفت و تنها استراحت مسابقه را در اوایل بازی دوم بدست آورد و این تمام چیزی بود که برای صعود به چهار تیم آخر در سینسیناتی برای دومین سال متوالی لازم بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала