Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا بر علیه فرانسوی‌ها؛ اتهام نقش فیرپلی مالی از سوی پی‌اس‌جی و مارسی

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2022
عضو شوید
امروز اکیپ مدعی شد که یوفا روندی را بر علیه پاریسن‌جرمن و مارسی روی دست گرفته که معتقد است هر دو تیم قوانین فیرپلی مالی را نقش کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های فوتبال پاریسن‌جرمن و المپیک مارسی بنا بر اعتقاد یوفا فیرپلی مالی را رعایت نکرده‌اند که به همین دلیل اداره یوفا روند تحریمی را بر علیه هر دو تیم در نظر گرفته است.
روزنامه اکیپ با انتشار این خبر مدعی شده که هر دو تیم فرانسوی یک "قرارداد پرداخت" را چند روز پیش دریافت کرده‌اند که از سوی سازمان کنترل مالی باشگاه یوفا(ICFC) ارسال شده و همچنین تهدید به تحمل برخی مجازات‌های ورزشی در صورت وجود در آینده شده است.
آنها در فصول گذشته از خرج کردن پول برای خریدهای بالاتر از آنچه در اصول فوتبال اروپا آمده است، دست نمی‌کشند.
در ماه جون فاش شد که این دو تیم جزئی از یک گروه 30 نفره از سراسر اروپا بودند که باید به درخواست‌هایICFC برای اطلاعات درباره حساب‌هایشان پاسخ می‌دادند.
کارشناسان آن نمونه از پاسخ‌های پی‌اس‌جی و مارسی قانع نشده‌اند. به همین دلیل، اکنون تصمیم گرفته‌اند آن "توافقنامه" را که برای تحریم مالی به آنها ارائه شده رسمی کنند.
در صورت رد آن دو باشگاه فرانسوی در معرض تحریم‌های قاطع دیگری قرار می‌گیرند که سخت‌تر از تحریم‌های اولیه است. آنها می‌توانند به یک مرجع تجدید نظر ICFC شکایت کنند و اگر به آنها گوش نکردند، به دادگاه داوری ورزش (CAS) مراجعه نمایند.
اکیپ همچنان تأیید می‌کند که پی‌اس‌جی استدلال برای لغو این تحریم دارد، به خصوص که فوتبال فرانسه شرایط استثنایی را تجربه کرده که بر امور مالی آن تأثیر گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала