Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باخت‌های یونایتد بی‌تأثیر نبود؛ گلیزرها 350 میلیون خرج می‌کنند

© REUTERS / PHIL NOBLEاعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد
اعتراض هواداران باشگاه منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد مالکان آمریکایی منچستریونایتد بعد از شروع افضتاح این تیم قصد سرمایه‌گذاری عظیم برای جذب بازیکن تا پایان پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی دارند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سادی استار، منچستریونایتد در نظر دارد که در فاصله ده روز مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، با خریدهایی پرشمار شروع فصل ضعیفش را نجات بدهد و شرایط را تغییر بدهد.
منچستریونایتد تا کنون برای خرید مالاسیا، کاسمیرو و لیساندرو مارتینز 142 میلیون یورو هزینه کرده است که البته کریستین اریکسن نیز به صورت رایگان به این تیم ملحق شده اند.
یونایتد حالا به دنبال جذب سه بازیکن دیگر مورد نظر تن هاگ است: کودی گاکپو، آنتونی و فرنکی دی یونگ که در صورت نهایی شدن این انتقال ها ممکن است هزینه های تابستانی شیاطین سرخ به بیش از 350 میلیون یورو برسد.
دیلی میرر گزارش داده است که مالکان آمریکایی یونایتد برای این خریدها چراغ سبز نشان داده اند و پذیرفته اند که برای خروج از بحران ناچار به انجام این هزینه ها هستند.
یونایتد از زمان رفتن فرگوسن عملا روز خوشی را ندیده است و به جز چند جام کوچک نتوانسته توفیق زیادی را به دست بیاورد.
آنها فصل آینده باید در لیگ اروپا بازی کنند اما فعلا باید تلاش کنند از بحران کنونی که در رتبه بیستم جدول لیگ انگلیس با دو شکست متوالی قرار گرفته اند، خارج شوند.
این در حالی است که این تیم فردا شب در بازی هفتۀ سوم خود در دربی شمال‌غرب انگلیس به مصاف لیورپول خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала