Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید شد؛ لچه به دنبال مدافع بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
رییس باشگاه فوتبال لچه ایتالیا مذاکره‌اش با بارسلونا بر سر خرید اومتیتی را تأیید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا که حضور پررنگ در بازار داشته؛ قصد دارد تا از شر برخی بازیکنان‌اش خلاص شود که ژاوی به آنها نیاز ندارد
از این رو بارسا به تلاش‌های خود برای سرعت بخشیدن به کاستن تعداد بازیکنان‌اش ادامه می‌دهد.
گزارش شده بود که ساموئل اومتیتی در آستانه انتقال قرضی به لچه ایتالیا بود. این اطلاعات نشان می‌دهد که بارسا همچنان تمام دستمزد اومتیتی ​​را پرداخت می‌کند، اما در طول فصل اضافه‌هایی دریافت خواهد کرد.
با این حال؛ ساویِرو استیچی دامیانی رییس باشگاه لچه در صحبت با DAZN گفت که تا حدی به یک معامله نزدیک شده و همین نظرات وی را روزنامه اسپورت اسپانیا نشر کرد.

او گفت: "ما مدت زیادی است که در حال ارزیابی قرارداد اومتیتی ​​هستیم. مذاکراتی با بارسلونا داشتیم اما هنوز چیزهای زیادی برای صحبت کردن وجود دارد. این عملیات تا رسمی شدن فاصله زیادی دارد."

با توجه به این‌که اومتیتی ​​فقط یک بار در فصل گذشته بازی کرد و ارزش او در سال‌های اخیر کاهش یافته، شاید برای بارسا مفیدتر باشد که خانه‌ای برای اومتیتی ​​پیدا کند که او را ببیند تا این‌که در این مورد مسائل مالی خود را در اولویت قرار دهد. اگرچه این به تلاش آنها برای ثبت نام ژول کونده کمکی نمی‌کند، اما اگر اومتیتی ​​بتواند در نهایت زمان بازی را بدست آورد و دوباره قابلیت اطمینان خود را ثابت کند، بارسلونا ممکن است بتواند او را با شرایط بهتری به فروش برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала