Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مایورگا دست بردار نیست؛ دوسیه تجاوز رونالدو به تجدید نظر رفت

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
کاترین مایورگا که کریستیانو رونالدو را به تجاوز متهم کرده پس ابطال پرونده اش از سوی دادگاه، درخواست تجدید نظر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دو ماه پیش بود که دادگاهی در آمریکا شکایت یک زن علیه کریستیانو رونالدو به اتهام تجاوز را رد کرد و مدارک ارائه شده از سوی شاکی را نادرست یا ناکافی دانست تا پرونده جنجالی کاترین مایورکا و کریستیانو بسته شود.
حالا این زن که درخواست 54 میلیون پوندی بعنوان غرامت از رونالدو کرده، درخواست تجدیدنظر به رای دادگاه کرده است تا کماکان برای گرفتن آنچه حقش در رابطه با رونالدو میداند، ایستادگی کند.
کاترین مایورگا که یک مدل است، کماکان اصرار دارد که در سال 2009 در یکی از هتل های لاس وگاس مورد تجاوز فوق ستاره پرتگالی یونایتد قرار گرفته است و پس ازین مبلغ 275 هزار پوند را بعنوان حق سکوت دریافت کرده تا این موضوع دادگاهی و رسانه ای نشود.
او سپس ادعا کرد که تحت فشار این پول را دریافت کرده و به همین خاطر از رونالدو به دادگاه شکایت کرد.
حالا مایورگای 36 ساله درخواست تجدید نظر رای دادگاه داده است و تقلایش برای پیروزی در این حق طلبی طولانی را ادامه داشته باشد.
این در حالیست که رونالدو هرگونه اتهام به تجاوز را رد کرده و بارها گفته که رابطه اش با کاترین در سال 2009 کاملا توافقی بوده است.
در تازه ترین ادعا، پلیس لاس وگاس از دادگاه درخواست کرده که این پرونده و مواد تحقیق شده اش را در اختیار مطبوعات قرار دهند تا مردم به صورت شفاف در جریان این موضوع قرار بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала