Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت طوفانی سیتی برابر نیوکاسل؛ پپ با کامبک تساوی گرفت

© AP Photo / Lee SmithПолузащитник "Манчестер Сити" Рияд Махрез празднует гол во время футбольного матча в Манчестере
Полузащитник Манчестер Сити Рияд Махрез празднует гол во время футбольного матча в Манчестере  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
منچسترسیتی در دیدار خارج از خانه بازگشت طوفانی داشت و شکست را با تساوی عوض کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در دومین شب از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب منچسرسیتی و نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل و پر، با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
سیتی در این دیدار خیلی زود و در دقیقه 5 از حریف پیش افتاد و ایلکای گوندوغان موفق شد نخستین گُل تیمش را به ثمر برساند. پس از این گُل سیتی سه گُل دریافت کرد و در آستانۀ شکست سنگین قرار گرفت.
نیوکاسل در دقایق 28، 39 و 54 به گُل رسید و آلمیرون، ویلسون و تریپیر موفق شدند تا برای تیم شان گَلزنی کنند. در حالی که شکست سیتی قابل پیش‌بینی بود، ستاره‌های این تیم به خود آمدند و کامبک را برحریف تحمیل کردند.
سیتی در دقایق 60 و 64 با ارلینگ هالند و برناردو سیلوا دو گُل خورده را جبران و شکست را با تساوی کرد. پس از دو گُل سیتی، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
به این ترتیب نخستین تساوی سیتی در این فصل رقم خورد و این تیم دو امتیاز مهم را از دست داد. با این هم تیم گواردیولا پس از آرسنال در رده دوم قرار گرفت و نیوکاسل نیز در رده ششم جا خوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала