Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات عجیب و غریب بارسا در بازار نقل‌وانتقالات

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
عضو شوید
بارسلونا در فاصله چند روز مانده به پایان پنجره‌ نقل‌وانتقالات، هنوز موفق به فروش برخی از بازیکنان مازاد خودش نشده و خریدهای جدید را نمی‌تواند ثبت نام کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مشکلات مالی فروانی دارد و به لطف فروش‌ دارایی‌هایش در پنجره نقل‌وانتقالات، خریدهایی انجام داد و 5 بازیکن را به خدمت گرفت.
این تیم لواندوفسکی، فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، ژول کونده و رافینیا را به خدمت گرفت و تنها موفق به ثبت قرارداد 4 بازیکن شد و در ثبت قرارداد کونده به مشکل خورده‌است.
بارسا هنوز هم به تقویت نیاز دارد و باید چند بازیکن دیگر به خدمت بگیرد اما مشکلاتی در بازار نقل و انتقالات دارد و تا زمانی که آن را حل نکند، نمی‌تواند خرید جدید داشته باشد.
بارسا باید چند خروج داشته باشد که اوبامیانگ، دپای و سرجینیو دست، مشتری دارند و باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، هر سه معامله انجام شود اما در حال حاضر پیشرفتی دیده نمی‌شود.
مشکل دیگر بارسا کاهش دستمزد برخی بازیکنان است و بارسا از پیکه، بوسکتس و دی‌یونگ خواسته تا دستمزد شان را کاهش دهند. با این حال، هر سه بازیکن آماده کاهش حقوق نیستند. آن‌ها در حال حاضر بخشی از دستمزد خود را به تعویق انداخته اند، بنابراین کاهش دستمزد دیگری را نخواهند پذیرفت.
لالیگا راه اندازی اهرم دیگری را نمی‌پذیرد. این بدان معناست که بارسا باید تمام مشکلات را با اخراج بازیکنان یا مجبور کردن برخی از آن‌ها به کاهش حقوق خود برطرف کند و در غیر آن موفق به ثبت قرارداد کونده و مارکوس آلونسو نخواهد شد.
حالا دیده شود که مدیران بارسا برای این مشکلات تا پایان ماه اگست چه راهی پیدا خواهد کرد و چگونه این مشکلات را برطرف می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала