تسلیت پوتین به خانواده ژورنالیست فقید داریا دوگینا

© Sputnik / Михаил Климентьев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание о текущей ситуации в нефтегазовом секторе
Президент РФ В. Путин провел совещание о текущей ситуации в нефтегазовом секторе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
امروز ولادیمیر پوتین به خانواده روزنامه نگار فقید داریا دوگینا تسلیت گفت.
به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی کرملین روز دوشنبه گزارش داد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در پیام تسلیت خود به خانواده داریا دوگینا، روزنامه نگار روس، قتل وی را جنایت پست و بی رحمانه خواند.
در پیام تسلیت آمده است: "یک جنایت پست و بی رحمانه زندگی داریا دوگینا را کوتاه کرد - فردی باهوش و با استعداد با قلب واقعی روس - مهربان، دوست داشتنی، دلسوز و باز. روزنامه نگار، دانشمند، فیلسوف، خبرنگار جنگ، او صادقانه به مردم و وطن خدمت کرد. او با عمل ثابت کرد که وطن پرست بودن روسیه به چه معناست."
واکنش کاخ سفید در پی تائید خبر قتل روزنامه نگار سعودی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2018
واکنش کاخ سفید در پی تائید خبر قتل روزنامه نگار سعودی
عصر شنبه، در بزرگراه موژایسکویه در منطقه اودینتسوو در منطقه مسکو، یک خودرو در حال حرکت سوخت که به گفته مقامات تحقیقاتی، روزنامه نگار و دانشمند علوم سیاسی داریا دوگینا، او جان خود را از دست داد. بر اساس نسخه اولیه، توسط یک وسیله انفجاری نصب شده در خودرو منفجر شد.
به گفته سازمان اطلاعات روسیه، این پرونده حل شده است. به گفته این اداره، سرویس‌های ویژه اوکراینی پشت قتل این روزنامه‌نگار هستند، عامل این قتل یک شهروند اوکراینی ناتالیا ووک است که به همراه دخترش در 23 ژوئیه وارد روسیه شده است. FSB اعلام کرد که پس از انفجار کنترل شده خودروی روزنامه نگار روسی داریا دوگینا، عامل قتل و دخترش از طریق منطقه پسکوف عازم استونی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала