Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو برای تن هاگ کافی نیست؛ تلاش نهایی یونایتد برای جذب ستاره بارسا

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
با وجود جذب کاسمیرو از رئال مادرید، منچستریونایتد برای جذب فرانکی دی‌یونگ تلاش خواهد کرد و امیدوار است بتواند ستاره هالندی را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در یک ماه آخر تلاش‌های زیادی برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا انجام داد، اما این ستاره هالندی به جدایی از تیم کاتالانی علاقه نشان نداد و اصرار به ماندن در نیوکمپ داشت.
همین موضوع سبب شد تا مدیران یونایتد برای به خدمت گرفتن کاسمیرو از رئال مادرید اقدام کنند و ستاره برازیلی را به راحتی به خدمت بگیرند. با جذب این هافبک جنگنده به نظر می‌رسید که پرونده جذب دی‌یونگ بسته شده، اما چنین نیست و یونایتد هنوز تسلیم نشده است.
به گزارش دیاریو اسپورت، منچستریونایتد از خرید فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا دست نکشیده است. گفته می‌شود که هیئتی از این باشگاه به اسپانیا سفر خواهد کرد تا آخرین فشار را برای امضای این بازیکن انجام دهد.
دی یونگ بامداد دوشنبه در سن سباستین و در جریان پیروزی پیروزی 4-1 بارسلونا مقابل رئال سوسیداد را در نقش هافبک دفاعی که معمولاً متعلق به سرخیو بوسکتس است، بازی کرد. او شب سختی داشت و در به ثمر رسیدن گُل سوسیداد در ده دقیقه ابتدایی بازی مقصر بود.
اما ژاوی هرناندز برای او ارزش زیادی قائل است و همانطور که انتظار می‌رفت در نیوکمپ از او استفاده صورت گرفت. چلسی و یونایتد هر دو به شدت با انتقال او در طول تابستان مرتبط بودند، اما او همیشه در تمایل خود برای ماندن در اسپانیا مصمم بوده است. در چند روز آخر به نظر می‌رسید که او به آرزویش رسیده است، اما یونایتد هنوز از جذب وی منصرف نشده و آخرین تلاش خودش را خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала