Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو در روز وداع با رئال: بخاطر پول جدا نشده‌ام

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOكاسيميرو
كاسيميرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برازیلی که به تازگی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوسته است، در یک کنفرانس خبری به پرسش‌های خبرنگاری پاسخ داد و اعلام کرد که بخاطر پول از این باشگاه جدا نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، کاسمیرو چند روز قبل به منچستریونایتد پیوست و پس از 9 سال از رئال مادرید جدا شد. این بازیکن که 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید کسب کرد، امروز در یک مراسم رسمی با باشگاه اسپانیایی خداحافظی کرد و با چشمان اشکبار وداع گفت.
او در این نشست به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد و دلایل خودش برای جدایی را توضیح داد.
کاسمیرو در مورد تصمیم جدایی گفت:" سخت است که چنین تصمیم مهمی را می‌گیری. پس از فینال لیگ قهرمانان با وکیلم صحبت کردم و به او گفتم که این حس را دارم که دورانم تمام شده است. با همه صادق بودم و به آن فکر کردم. با خودم گفتم که به تعطیلات می‌روم و ذهنم آرام‌تر می‌شود. وقتی برگشتم همان حس قبلی را داشتم اما خوشحال‌ترین مرد دنیا هستم چرا که وظایفم را انجام دادم. ماموریت انجام شد."
ستاره برازیلی در مورد حس خودش گفت:".وقتی در جنوری 2013 از سائوپائولو جدا شدم، با خود گفتم که همه تلاش خود را در این باشگاه خواهم داشت. تلاش خود را کردم. با وجدان راحت می‌خوابم چرا که واقعاً همه تلاشم را در تمرینات و بازی‌ها داشتم."
او در مورد حضور در لیگ برتر گفت:" دورانم در این‌جا تمام شد و حالا می‌خواهم چالشی جدید داشته باشم و در لیگی جدید با فرهنگ جدید خود را محک بزنم. در آن جا چیزی را نبرده‌ام. می خواهم که به تیم کمک کنم و با انگیزه بالایی ظاهر خواهم شد."
کاسمیرو در مورد جدایی ناگهانی خودش گفت:" خیلی سریع نبود. پس از فینال لیگ قهرمانان برای اولین بار به پایان دوران فکر کردم. از همسرم تشکر می‌کنم که اولین کسی بود که در تصمیم من از من حمایت کرد. 9 سال در این جا بودم. تغییر مهمی بود. خانواده‌ام با من بودند. خیلی مشکل بود که بخواهم با مدیر صحبت کنم چرا که به من محبت دارد. صداقت یکی از ارزش‌های اصلی من است و همیشه همین بوده است."
وی در پاسخ به این پرسش که بخاطر پول جدا شده، گفت:" شاید اقلیتی چنین فکری کنند. باشگاه برخورد خیلی خوبی با من داشت. این تصمیم خودم بود. اشتباه است اگر کسی فکر کند که به خاطر پول رفته‌ام و اگر کسی چنین فکری کند، من را نمی‌شناسد. این آخرین چیزی بود که به آن فکر کردم."
کاسمیرو در مورد کروس و مودریچ گفت:" کروس و مودریچ را هرگز فراموش نخواهم کرد. تونی چهار صبح به من پیام داد و به خاطر بیماری (آنفلوانزا) نتوانست بیاید. من خیلی وفادار هستم. حس کردم که این دوره تمام شده و حالا دوره‌ای دیگر پیش روی من است و به بزرگترین باشگاه انگلیس می‌روم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала