Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به دنبال رقیب برای دخیا؛ ستاره فرانکفورت گزینۀ اصلی+ عکس

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
سران منچستریونایتد قصد دارند تا کوین تراپ آلمانی را برای رقابت با داوید دخیا به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا، دروازه‌بان شماره اول منچستریونایتد، شروع بسیار ضعیفی در فصل جاری داشته و یکی از مقصرین اصلی در شکست‌های 0-4 برابر برایتون و برنتفورد بوده است.
شیاطین سرخ که به دین هندرسون اجازه دادند تا قبل از شروع فصل به صورت قرضی به ناتینگهام فارست بپیوندد، حالا به دنبال جذب یک دروازه‌بان اند زیرا تام هیتون مطابق استانداردهای تن هاگ نیست و دخیا هم از فُرم خوب خودش فاصله گرفته است.
با این حال، بیلد گزارش داده که منچستریونایتد به دنبال کوین تراپ از آینتراخت فرانکفورت است و این بازیکن را که نمایش خوبی در فصل گذشته داشت و قهرمان لیگ اروپا شد، برای رقابت با دخیا در نظر گرفته‌است. طبق این گزارش، پیشنهاد یونایتد به فرانکفورت ارسال شده و آن‌ها در انتظار پاسخ تیم آلمانی اند.
تراپ که از شرایط خودش راضی است، تمایلی به جدایی از تیم آلمانی ندارد و در آستانۀ جام جهانی ترجیح می‌دهد تا در زادگاهش بماند و نظر مثبت هانسی فلیک را جلب کند و راهی قطر شود.
این دروازه‌بان 32 ساله، در سال 2018 از پاریسن‌جرمن به صورت قرضی به آینتراخت فرانکفورت پیوست و پس از یک سال قراردادش دائمی شد. او 160 بازی برای این باشگاه در تمام رقابت‌ها انجام داده و شش بازی ملی نیز در کارنامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала