Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک قدم تا توافق نهایی؛ اوبا به لیگ برتر بر می‌گردد+ عکس

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHПьер-Эмери Обамеянг
Пьер-Эмери Обамеянг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
آلبرت روژ گزارش می‌دهد که بارسلونا و چلسی در حال مذاکرات پیشرفته برای سر اوبامیانگ هستند.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی شدیداً به دنبال جذب پیرامریک اوبامیانگ از بارسلونا است و توماس توخل این بازیکن گابنی را بهترین گزینه برای تقویت خط حمله تیمش می‌داند.
این باشگاه از چندی قبل مذاکرات را برای به خدمت گرفتن مهاجم باتجربه آغاز کرده و در ابتدا یک پیشنهاد شفاهی 14 میلیون یورویی ارائه کرده بود که بارسلونا آن را رد کرد.
آن‌ها در دور بعدی 4 میلیون یورو دیگر به همراه مارکوس آلونسو به بارسا پیشنهاد دادند که این پیشنهاد تیم لندنی نیز پاسخ مثبت نیافت. حالا آلبرت روژ گزارش داده که سران چلسی پیشنهادی به ارزش نزدیک به 22 میلیون یورو + 5 میلیون یورو به صورت متغیر ا که تقریباً با قیمت درخواستی 30 میلیون یورویی کاتالان ها مطابقت دارد، به سران بارسا فرستاده و انتظار دارند، آخرین پیشنهاد شان پذیرفته شود.
اوبامیانگ در جنوری امسال به صورت آزاد با بارسا قرارداد امضا کرد و دستمزد خود را در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش داد تا بتواند در نیوکمپ توپ بزند.
طبق گزارش جرارد رومرو، دستمزد او در این فصل دو برابر شده و به 9 میلیون یورو رسیده است و بارسا به همین دلیل نیم‌نگاهی به فروشش دارد.
جدایی او فضای بزرگی را در صورتحساب دستمزد بارسا ایجاد و ثبت نام ژول کونده را برای تیم کاتالانی آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، با 27 میلیون یوروی اضافی ، بارسا می‌تواند خریدهای بیشتری در بازار انجام دهد.
بارسا به دنبال خرید برناردو سیلوا و دو مدافع کناری است. در واقع، آن‌ها آماده ارائه یک پیشنهاد 9 میلیون یورویی برای خاوی گالان هستند که دستمزد او حتی از آلونسو هم کمتر است.
بارسلونا و چلسی مطمئن هستند که می توانند در ساعات آینده به توافق برسند و اوبا بار دیگر در لیگ برتر توپ بزند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала