Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب مدیران بارسا؛ اقدام به جذب مدافع چپ سلتا با وجود توافق با آلونسو

© REUTERS / Juan MedinaCelta Vigo
Celta Vigo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
بارسلونا با وجود این که با مارکوس آلونسو به توافق نهایی دست یافته، تصمیم دارد تا خاوی گالان را نیز از سلتاویگو به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده است. کاتالان‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی تیم خود انجام داده‌اند و اکنون می‌توانند قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات یک خرید مهم دیگر را انجام دهند.
طبق گزارش منتشر شده توسط نشریه اسپانیایی AS، بارسلونا برای جذب خاوی گالان، مدافع چپ سلتاویگو ابراز علاقه کرده است. این بازیکن 27 ساله اسپانیایی در سال گذشته برای تیم گالیسیایی تاثیرگذار بوده است و می‌تواند این هفته به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه شود.
گالان به دلیل هوش بالا و سرعت سریع خود شناخته می‌شود و ممکن است یک بازیکن عالی برای تیم بارسلونا باشد که نیاز مبرمی به تقویت جناح چپ دارد. بارسا که قبل از این با مارکوس آلونسو به توافق نهایی دست یافته بود، در تصمیم عجیب به سمت ستاره سلتا تغییر مسیر داده و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند که بارسا مذاکرات با چلسی را به حالت تعلیق در آورده و اگر با سلتا بر سر گالان با 9 میلیون یورو به توافق برسد، از جذب آلونسو منصرف خواهد شد.
بارسلونا در این فصل می‌تواند روی الخاندرو بالده محصول آکادمی لاماسیا حساب کند. این مدافع چپ 18 ساله در دقیقه اول پیروزی 4-1 تیمش مقابل رئال سوسیداد یک پاس گل داد و به نظر می‌رسد که نقش مهم در تیم خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала