Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد – لیورپول؛ نبرد شدید کلوپ و تن‌هاگ در هفته سوم لیگ برتر انگلیس

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد و لیورپول در حالی به مصاف هم خواهند رفت که یک وجه مشترک دارند؛ هردو هنوز در فصل جدید لیگ برتر انگلیس پیروز نشده‌اند!
به گزارش اسپوتنیک، مهمترین بازی هفته فوتبال اروپا و نخستین دربی شمال غرب انگلستان در فصل 2023-2022 امشب در ورزشگاه اولدترافورد میان منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد.
2 تیمی که شروع ناامیدکننده در این فصل از رقابت‌های جزیره داشته‌اند. منچستریونایتد که 2 شکست خفت‌بار را تجربه کرد و لیورپول نیز 2 تساوی ناامیدکننده را به ثبت رساند.
شرایطه منچستریونایتد؛
به نظر می‌رسد "بحران" واژه کمی برای شرایط فعلی منچستریونایتد باشد. تیمی که اریک تن‌هاخ تا الان ساخته حتی از تیم‌های قبلی هم بدتر است. تیمی کاملاً ناهماهنگ و پر از حاشیه که اشتباهات پی‌درپی بازیکنانش باعث می‌شود در یک نیمه از برنتفورد 4 گل بخورند.
منچستریونایتد با شرایط فعلی اصلاً مدعی حضور در مسابقات اروپایی هم نیست و یک تیم میانه‌جدولی خواهد بود. شاید در روزهای آتی با اضافه شدن بازیکنان جدید وضعیت‌شان بهتر شود، ولی تیمی که در باتلاق گیر کرده به‌سختی می‌تواند از آن بیرون بیاید.
در آستانه بازی با لیورپول، وضعیت به شکلی شده که هواداران شیاطین‌سرخ به نباختن هم راضی هستند، چرا که فصل قبل ۹ گل از رقیب و دشمن قدیمی دریافت کرده‌اند. اگر دخئا و مدافعان یونایتد همه‌چیز را به باد ندهند، شاید کمی امید داشته باشند.
شرایطه لیورپول تحت هدایت کلوپ؛
با توجه به انتظاراتی که از لیورپول و یورگن کلوپ می‌رود، 2 تساوی در 2 هفته ابتدایی فصل کم از 2 شکست ندارد. لیورپول به سدهای دفاعی سختی خورده و هنوز هم کلوپ برای این مدل رقبا راهکاری ندارد.
بد ماجرا این است که لیورپول در بازی‌های بزرگ و مقابل رقبای بزرگ‌تر و قدرتمندتر، تیم بهتری نشان می‌دهد و امتیازها را در همین بازی‌های کوچک مثل نبرد با فولام و کریستال‌پالاس از دست می‌دهد. لیگ برتر مثل ماراتنی است که اگر در طول مسیر انرژی‌ات را حفظ نکنی، نمی‌توانی در بهترین جایگاه ممکن کارت را به پایان برسانی.
لیورپول قرار بود این فصل بالاتر از سیتی مدعی اول قهرمانی باشد، اما فعلاً از جهت برعکس همه را سورپرایز کرده‌اند. منچستریونایتد سالیان اخبر رقیب خوش‌یمنی برای‌شان بوده. شاید همه‌چیز از همین هفته شروع شود.
غایبان منچستریونایتد و لیورپول
منچستریونایتد: ویکتور لیندلوف و فاکوندو پلیستری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم میزبان نیستند و این در حالی است که آنتونی مارسیال هم به تازگی پس از هفته‌ها غیبت به تمرینات برگشته است.
لیورپول: تیاگو، دیوگو ژوتا، ابراهیم کوناته، جوئل ماتیپ، کالوین رمزی، کرتیس جونز و الکس اوکسلید چمبرلین لیست بلندبالای مصدومان لیورپول را تشکیل می‌دهند.
این در حالی است که روبرتو فیرمینو، نبی کیتا و کلهر هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند. داروین نونیز هم اولین مورد از محرومیت سه جلسه‌ای خود را در این بازی پشت سر خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала