Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال دیگر برای بارسا؛ یوفا در مورد نقض فیرپلی مالی تحقیق می‌کند

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
یوفا تصمیم دارد تا درباره بارسا بخاطر نقض فیرپلی مالی تحقیقات همه جانبه انجام دهد و معاملات این باشگاه را زیر و رو کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا و 9 تیم دیگر از جمله یوونتوس، پاریسن‌جرمن، اینتر و رم به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی در فصل 2020-2021 توسط یوفا شناسایی و تحت تحقیق هستند.
این اطلاعات نشان می‌دهد که این نهاد اروپایی در حال آماده سازی تحریم‌های جدی بر علیه این باشگاه‌ها است و پس از تحقیقات وضع خواهد شد. این موضوع را تایمز منتشر کرده و در آن نامی از تیم‌های انگلیسی در آن نبرده‌است.
همانطور که اکیپ چند روز پیش اشاره کرد، پاریسن‌جرمن و مارسی ممکن است جریمه مالی دریافت کنند، در حالی که یوونتوس و بارسا ممکن است مجازات بسیار سخت‌تری دریافت کنند.
همه باشگاه‌ها تحت نظارت یوفا هستند، اما هنوز زمان دارند تا حساب‌های به‌روز شده و منظم را ارسال کنند و معلومات بیشتر در مورد معاملاتی که انجام داده‌اند، ارائه دهند.
یوفا تنها اجازه ضرر 30 میلیون یورویی را در طول سه سال به باشگاه‌ها می‌دهد، اما ضررهای ناشی از کووید 19 و هزینه‌های فوتبال زنان یا فوتبال پایه قابل توجیه است.
این فصل آخرین فصل طبق قوانین فعلی بازی جوانمردانه مالی خواهد بود. از سال 2023، یوفا سیستم جدیدی را معرفی خواهد کرد که به موجب آن باشگاه‌ها نمی‌توانند بیش از درصدی از درآمدشان برای حقوق بازیکنان، نقل و انتقالات و کمیسیون نمایندگان هزینه کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала