Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همسر دیماریا: آنخل بخاطر پول به یونایتد رفت، رئال بهترین باشگاه جهان است

© REUTERS / Stephane Mahe آنخل دی ماریا المدافع داني الفيس لاعب باريس سان جيرمان
آنخل دی ماریا   المدافع داني الفيس لاعب باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
جورجلینا کاردوسو، همسر آنخل دیماریا در مورد پیوستن شوهرش به منچستریونایتد صحبت کرد و اظهار داشت که بخاطر آنخل بخاطر پول به اولدترافورد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، آنخل دیماریا، در ماه اگست 2014 با مبلغ 59.7 میلیون پوند از رئال مادرید به اولدترافورد نقل مکان کرد - در آن زمان یکی از گران ترین نقل و انتقالات تمام دوران بود - اما 11 ماه بعد با ضرر 15 میلیون پوندی پس از یک فصل بسیار ناامیدکننده به پاریسن‌جرمن فروخته شد.
با آن که به همه معلوم است که دوران حضور این ستاره آرجانتینی در یونایتد کابوس‌وار بود، همسرش جورجلینا کاردوسو در مصاحبه با کانال تلویزیونی LAM آرجانتین، در این مورد صحبت کرده و می‌گوید که آنخل بخاطر پول به اولدترافورد رفت و دوران زندگی آن‌ها در شهر منچستر نفرت‌انگیز بود.
او گفت:" آنخل یک روز پیش من آمد و گفت: به این پیشنهاد منچستریونایتد نگاه کن. من نمی‌خواستم بروم، گفتم تنها برو. او پاسخ داد: "بیا هر دویمان برویم". پول زیادی بود، بیشتر از چیزی که اسپانیایی‌ها پیشنهاد داده بودند. بنابراین، ما رفتیم. اگر در یک شرکت کار می‌کنید و کسی به شما دو برابر حقوق پیشنهاد می‌دهد، می روید."
وی افزود:" ما با جیانینا مارادونا، همسر سابق سرخیو آگوئرو دوست بودیم و برای یک سال در تعطیلات به منچستر سفر کردیم. همیشه وحشتناک بود! به خانه آمدیم و گفتم: "اگر روزی منتقل شدی، مطمئن شو که در هر جای دنیا غیر از انگلیس است."
جورجلینا در مورد شهر منچستر گفت:" اصلا دوست نداشتم. مردم همه عجیب و غریب هستند. راه می‌روی و نمی‌دانی که قرار است تو را بکشند یا نه. غذا مزه ندارد و زن‌ها شبیه چینی هستند. من و آنخل در مادرید بودیم، در بهترین تیم جهان، غذای عالی، آب و هوای عالی، همه چیز عالی بود. و بعد پیشنهاد یونایتد آمد. من به او گفتم "به هیچ وجه، به هیچ وجه"، اما او مدام می‌گفت که ما از نظر مالی کمی امن‌تر خواهیم بود و باید برویم. ما در مورد آن دعوا کردیم... سعی می‌کنیم زمانی که اوضاع خراب می‌شود به هم نزدیکتر باشیم. من او را برای رفتن به آن‌جا سرزنش نمی‌کنم. اما وحشتناک بود، خیلی وحشتناک. فقط برایش گفتم عزیزم می‌خواخم خود را بکشم."
انتقال دیماریا به یونایتد - که در حال حاضر بیست و هشتمین گران ترین تاریخ تمام دوران است - به طور گسترده‌ای یک شکست محسوب می‌شود، زیرا او برای قرار گرفتن در سیستم سرمربی لوئیس فن خال تلاش کرد و در 32 بازی در همه رقابت ها تنها 4 گل به ثمر رساند.
این بازیکن 34 ساله در تابستان 2015 به پاریسن‌جرمن نقل مکان کرد و هفت سال موفقیت‌آمیز را در آنجا سپری کرد و 18 جام به دست آورد تا اینکه در ماه جولای با انتقال آزاد به یوونتوس پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала