وزارت خارجه روسیه: غرب در حال برنامه ریزی توطئه علیه روسیه است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه : غرب در حال برنامه ریزی برای انتشار اطلاعات جعلی مبنی بر آماده سازی روسیه برای خرابکاری علیه کشتی حامل غلات اوکراینی است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که غرب در حال برنامه ریزی برای انتشار اطلاعاتی است مبنی بر اینکه فدراسیون روسیه ظاهراً در حال آماده سازی خرابکاری علیه یکی از کشتی های تجاری حامل غلات از اوکراین است.
وزارت خارجه روسیه توجه خود را به موج دیگری از لفاظی های ضد روسی از سوی الیزابت تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا و نامزد پست نخست وزیری بریتانیا، ریشی سوناک جلب کرد.
بر اساس اطلاعات موجود، غربی ها قصد ندارند به بیانیه های اعلامی بسنده کنند، بلکه در حال برنامه ریزی اقدامات تحریک آمیز هستند تا روسیه را در چشم جامعه جهانی بدنام کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: بر اساس اطلاعات موجود، غربی ها قصد ندارند به بیانیه های اعلامی بسنده کنند، بلکه در حال برنامه ریزی اقدامات تحریک آمیز هستند تا روسیه را در چشم جامعه جهانی بدنام کنند، به ویژه، یک خبر رسانه ای در حال آماده شدن است مبنی بر اینکه گفته می شود مسکو از نتایج یک معامله غذایی برای خرید غلات اوکراینی از دریا ناراضی است و در حال آماده سازی خرابکاری علیه یکی از کشتی های تجاری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала