Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در حال بررسی جذب دوبارۀ "موراتا"؛ سناریوی "لوکاکو" تکرار می‌شود؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
چلسی در صورت ناکامی در جذب پیر امریک اوبامیانگ، برای جذب دوباره آلوارو موراتا اقدام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی روملو لوکاکو و تیمو ورنر را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی از دست داد و تنها رحیم استرلینگ را از منچسترسیتی به خدمت گرفت و برای ادامه فصل نیاز به تقویت خط حمله دارد.
آبی‌ها در حال بررسی انتقال پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا اند، اما در صورتی که این انتقال در روز پایانی نهایی نشود، سایز گزینه‌ها را بررسی خواهند کرد. با این حال، اسپورت مدعی است که چلسی در حال بررسی جذب یکی از بازیکنان سابق خود به نام آلوارو موراتا است که بین سال های 2017 تا 2019 برای این تیم بازی کرده است.
موراتا در سال 2017 با مبلغ 60 میلیون پوند از رئال مادرید با این باشگاه لندنی پیوست، اما با وجود شروع مثبت با این باشگاه، ناموفق بود و تنها 24 گل برای آبی‌ها به ثمر رساند.
او سپس در سال 2019 به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید رفت و انتقالش دائمی شد. موراتا در اتلتیکومادرید نیز ناکام بود و دو فصل را به صورت قرضی در یوونتوس سپری کرد و در حال حاضر دو باره به تیم مادرید برگشته است.
او در پیش فصل تاثیرگذار بوده و مقابل یوونتوس هت‌تریک کرد و فصل داخلی را با یک گل مقابل ختافه در پیروزی 3-0 آغاز کرد.
در طول تابستان، باشگاه‌هایی از جمله منچستریونایتد به موراتا علاقه‌مند بودند، اما هیچ پیشنهاد مشخصی برای او وجود نداشت، با این حال، عملکرد او می‌تواند به زودی آینده‌اش را رقم بزند.
برخی ادعاها مبنی بر تمایل دیگو سیمئونه برای حفظ او وجود دارد، اما وضعیت مالی اتلتیکو مادرید ممکن است آن‌ها را مجبور به فروش در روزهای آینده قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала