Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: صددرصد آماده پیروزی بر منچستریونایتد نبودیم

© AP Photo / Jon Superکلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفت اگر تیمش کمی بهتر بازی می کرد، منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست می داد.
به گزارش اسپوتنیک، بدترین شروع یک دهه اخیر لیورپول در لیگ برتر باعث شد که سرخ ها 5 امتیاز از منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی و 7 امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب باشند.
بحران مصدومیت اوایل فصل باعث شد تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا، ابراهیم کوناته، جوئل ماتیپ و دیگو جوتا از جمله افرادی باشند که برای دیدار با یونایتد در دسترس نباشند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از پایان این بازی گفت:
"بازی را باختیم و فکر می‌کنم آماده کسب امتیاز بودیم اما صددرصد آماده نبودیم. اگر این یک موقعیت را داشتیم، زمانی که می‌توانستیم مساوی کنیم، بازی تغییر می‌کرد. اما باید به تغییر بازی ادامه می‌دادیم. وقتی شما در موقعیت شکست 2 بر صفر هستید، پاس‌های نادرست می‌دهید، در برابر تهدید ضدحمله حریف بازی واقعاً دشوار است."
کلوپ در ادامه گفت:
"ما باید اضطراب را بگیریم و با توپ کار کنیم. باید مطمئن شویم که هیچ کس دیگری مصدوم نمی‌شود، زیرا گزینه دیگری نداریم. من نگران شرایطمان نیستم، ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم و لحظات خوبی داشته باشیم. از جدال بعدی باز هم فرصت داریم تا برای کسب پیروزی بجنگیم و به همین دلیل با امید به مسیر ادامه می‌دهیم."
بازی این فصل لیگ برتر انگلیس برای لیورپول بدون کسب پیروزی همراه شد تا یورگن کلوپ در تنگنا قرار بگیرد.
شاگرددان کلوپ این بار برابر منچستریونایتد شکست خوردند تا پس از دو تساوی طعم باخت را نیز حس کنند. حضور در رده شانزدهم جدول برای مدعی قهرمانی اتفاق ناخوشایندی است و با توقعات همخوانی ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала