Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید رونالدو برای ما نامفهوم بود!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عضو شوید
مدیر ورزشی بایرن مونیخ فاش کرد که هیئت مدیره این باشگاه به خرید کریستیانو رونالدو رای منفی داده است.
به گزارش اسپوتنیک، در تابستان امسال و اوایل ماه جولای بود که کریستیانو درخواست جدایی اش از منچستریونایتد را داد، این ستاره پرتگالی به باشگاه های زیادی از جمله بایرن مونیخ لینک شد.
بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکومادرید تیم هایی بودند که نام رونالدو برای پیوستن به آنان مطرح شد، اما در نهایت هم رونالدو در منچسترماند و هم تیم ها از جذب وی به دلایل مختلف صرف نظر کردند.
بایرن مونیخ که زودتر از چلسی و اتلتیکو از جذب رونالدو منصرف شد و به نماینده این ستاره پر ستاره جواب رد داد، اکنون مدیر ورزشی این تیم توضیح داده است که چرا بایرن علیرغم فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، به آمدن کریس به مونیخ مخالفت کرد.
صالحامیدزیچ در این خصوص به پادکست Phrasenmäher BILD گفت:

"وقتی اکنون می‌بینید که خط حمله ما حتی بدون رابرت لواندوفسکی هم چگونه تشکیل میشود، دلیل اصلی اش مشکلات مالی مان بود. ما هشت بازیکن برای چهار پست جلو داریم. ما بازیکنان برتری را در اختیار داریم که در اوج دوران فوتبالی خود هستند. ما استعدادهایی داریم که می‌خواهیم به آنها زمان بازی بدهیم، بنابراین همه در هئیت مدیره رای دادیم که برنامه‌مان را اجرایی کنیم.بنابراین خرید رونالدو برای ما نامفهوم بود. ما از نحوه تشکیل خط حمله تیم بسیار خوشحالیم.

صالحامیدزیچ با اشاره به ستاره های برحال این تیم، از سادیو مانه، توماس مولر، سرژ گنابری و لروی سانه بعنوان بازیکنان تاثیرگذار بایرن مونیخ در خط حمله تیمش یاد کرد.
این صحبت ها در حالی مطرح میشود که تنها 10 روز به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و با توجه به اینکه در بازی حساس دیشب برابر لیورپول تنها 10 دقیقه به میدان فرستاده شد، تا کنون بازیکن یونایتد و آینده اش نا مشخص است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала