دختر و پسر بدخشانی از ترس طالبان خود را به رودخانه انداختند

© @https://twitter.comغرق شدن هشت نفر در بدخشان در پی واژگون شدن یک موتر در «دریای پنج»
غرق شدن هشت نفر در بدخشان در پی واژگون شدن یک موتر در «دریای پنج»  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عضو شوید
منابع محلی می گویند، که دختر و پسر بدخشانی از ترس دنبال کردن طالبان خود را به رودخانه کوکچه انداختند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل، منابع می‌گویند: دختر و پسری بدخشانی از ترس دنبال کردن طالبان خود را به رودخانه کوکچه انداختند و جان باختند.
به گفته منابع، طالبان این دو را که دختر و پسر خاله بودند، به داشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج متهم کرده بودند و می‌خواستند آن‌ها را بازداشت کنند.
بعد از خروج امریکا از افغانستان مبارزه روسیه و چین به خاطر نفوذ در منطقه آغاز میشود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
زخمی شدن دو نگهبان رییس محیط زیست بدخشان طالبان در انفجار
یکی از مقام‌های امنیتی طالبان در بدخشان این پسر و دختر را به داشتن رابطه جنسی خارج از ازدواج متهم کرده گفته است پس از آنکه افراد این گروه می‌خواستند آنها را بازداشت کنند این دو باشنده ولسوالی کشم خود را به خود را به رودخانه انداختند و غرق شدند.
یکی از افراد طالبان در مدیر امنیت داخلی بدخشان به نقل از پدر دختر گفته است که دختر او قبل از این حادثه وصیت‌نامه خود را نوشته و در خانه گذاشته است.
به گفته مقام‌های محلی طالبان، این حادثه عصر روز دوشنبه هفته جاری رخ داده و تاکنون اجساد این دختر و پسر پیدا نشده است.
یادآوری می کنیم، که در جریان یک سال گذشته به دلیل وضع مقررات سخت‌گیرانه طالبان، میزان خودکشی در میان زنان و پسران در افغانستان افزایش یافته است. طبق مقررات طالبان، زنان اجازه ندارند بدون محرم شرعی گشت و گذار کنند. طالبان روابط اجتماعی میان دختران و پسران را به رسمیت نمی‌شناسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала