پخش نگاره های از گلوله باران اوکراینی ها بر نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی روسیه در سازمان ملل

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عضو شوید
روسیه نگاره هایی را در اختیار شورای امنیت سازمان ملل قرار داده است، که بمباران نیروگاه زاپوریژیا از سوی کیف را تایید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه نگاره هایی از گلوله باری نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی اوکراین را در اختیار شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی قرار داد.
واسیلی نبنزیا نماینده دایم روسیه در سازمان ملل گفت، که روسیه در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی شواهد عکسی مبنی بر گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی ارتش اوکراین منتشر کرد.
Охладительные бассейновые установки на Запорожской АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2022
نبنزیا: غرب در شانتاژ هسته ای پیرامون نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا کی‌یف را کمک می کند
به گفته وی، وضعیت ایمنی هسته ای در نیروگاه هسته ای زاپوریژیا در جریان دو هفته گذشته تنزل یافته است. افزون بر این، نماینده دائم روسیه تاکید کرد، که مسکو آماده ارائه حداکثر کمک به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از نیروگاه هسته ای است.
در هفته‌های پسین، نیروهای مسلح اوکراین مرتباً به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا حمله می‌کنند که با یک فاجعه هسته‌ای در مقیاس بزرگ تهدید می‌شود. گلوله باری پیش ازاین به خط فشار قوی پست کاخوفسکایا آسیب رسانده است ، پرسنل مجبور شدند ظرفیت دو واحد نیرو را کاهش دهند. ارتش روسیه طی یک عملیات ویژه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، منطقه خرسون و بخش آزوف از زاپوریژیا را تصرف کرد. ادارات غیرنظامی-نظامی در آنجا کار می کنند، پخش شبکه های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه آغاز شده است، روبل به گردش در آمده است و روابط تجاری با کریمه در حال بازسازی است. مناطق آزاد شده اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала