- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

افشای "حقیقت تلخ" در مورد سرنوشت اوکراین در آلمان

© Photo / AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777.
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
"کریستوف شیلز"، ستون نویس روزنامه آلمانی ولت در مقاله‌ای نوشته است که اوکراین باید "حقیقت تلخ" را در مورد از دست دادن دونباس در آینده نزدیک و بیهوده بودن تلاش ها برای ضدحمله به خرسون بپذیرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر شلیز، پس از شش ماه درگیری، اوضاع برای کی‌یف "خیلی خوب پیش نمی‌رود".
وی می‌نویسد: اوکراین در شرف از دست دادن دونباس در شرق است. بیشتر جنوب در حال حاضر در دست روسیه است. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این وضعیت ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند.
نویسنده مقاله پیشنهاد کرد که زمستان آینده به اوکراین مشکلات در زمینه تامین مواد غذایی و انرژی را پیش‌گویی می‌کند.
این روزنامه می‌گوید: ضدحمله اعلام شده توسط کی‌یف در پایان ماه می در منطقه خرسون که برای از دست داد اودسا در آینده و حفظ دسترسی به دریای سیاه بسیار مهم است، انجام نخواهد شد، زیرا نیروهای مسلح اوکراین اکنون قادر به انجام این کار نیستند. درک این موضوع تلخ است.
اخیراً، کی‌یف بارها اعلام کرده است که قصد دارد یک ضدحمله علیه منطقه خرسون انجام دهد. همانطور که میخائل شرمت، معاون دومای دولتی روسیه در کریمه قبلاً گفته بود، اقدامات نیروهای مسلح اوکراین منجر به خسارات جبران ناپذیری خواهد شد، تلاش برای تصرف منطقه با "مقابله کوبنده" مواجه خواهد شد.
پس از عملیات ویژه نظامی روسیه، کشورهای غربی همچنان به تامین سلاح به اوکراین ادامه می‌دهند. به عنوان مثال، واشنگتن اخیراً بسته کمک نظامی به ارزش حدود یک میلیارد دالر را اعلام کرد که شامل مهمات توپخانه، هزار سیستم ضدتانک جاولین، موترهای زرهی طبی، مواد منفجره و دارو می‌شود.
مسکو نیز به نوبه خود بارها اعلام کرده است که ارسال تسلیحات تنها درگیری را طولانی می‌کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه تبدیل می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала