Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالاترین دستمزدها در لیگ برتر انگلیس؛ رونالدو در صدر

© AFP 2023 / Sonny TumbelakaВошедший в список самых красивых мужчин в мире журнала Nubia португальский футболист Криштиану Роналду
Вошедший в список самых красивых мужчин в мире журнала Nubia португальский футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو بالاترین دستمزد در لیگ جزیره را دارد و محمد صلاح در رتبه ششم قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه جهانی معتبر "capologyفهرست بالاترین دستمزدهای بازیکنان در لیگ برتر انگلیس را اعلام کرد.
در این میان، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستر یونایتد با اختلاف زیاد نسبت بازیکنان دیگر بالاترین دستمزد را را دریافت می‌کند. طبق اعلام این شبکه آماری، رونالدو هفته‌ای 515 هزار و 385 پوند دریافت دریافت می کند.
در رده دوم این فهرست نام کوین دی بروین هافبک کلیدی منچستر سیتی قرار دارد که هفته ای 400 هزار پوند دستمزد دریافت می کند.
در رده سوم، داوید دی خیا و ارلینگ هالند قرار دارند که 375 هزار پوند حقوق دریافت می کنند. در رده پنجم این فهرست نام جیدون سانچو هافبک شیاطین سرخ وجود دارد که هفته 250 هزار پوند حقوق دریافت می کند.
محمد صلاح از لیورپول هم همین حقوق را دریافت می کند. کاسمیرو، خید جردید یونایتد هم با 300 هزار پوند در هفته در رده نهم بالاترین دستمزدهای لیگ جزیره قرار دارد.
رونالدو درحالی این حقوق بالا را دریافت می کند که جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و در دیدار اخیر برابر لیورپول در دقیقه 85 وارد میدان شد و هیچ نقشی در پیروزی تیمش نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала