- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سفارت روسیه در واشنگتن: امریکا از افشای جنایات "آزوف" می‌ترسد

© Sputnik / Aleksei Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر Посольство Российской Федерации в Вашингтоне
Посольство Российской Федерации в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
سفارت روسیه در واشنگتن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که ایالات متحده از افشای حقایق می‌ترسد که گواه اقدامات وحشیانه کندک ملی گرای "آزوف" اوکراینی قبل از محاکمه جنایتکاران جنگی است.
به گزارش اسپوتنیک، این سفارت در می‌گوید: "ما توجه خود را به اتهامات بی اساس دیگر علیه کشورمان در رابطه با برگزاری دادگاه علیه جنایتکاران جنگی اوکراین جلب کردیم. محاکمه آتی به‌منظور ایجاد عدالت نسبت جنایتکاران جنگی، که در میان آنها نازی های کندک "آزوف" هستند، است. واشنگتن آشکارا از افشای حقایقی که شاهد اعمال غیرانسانی اعضای این سازمان تروریستی است می ترسد".
سفارت روسیه همچنین ابراز اطمینان کرد که دادگاه ماریوپول "می‌تواند ماهیت واقعی رژیم کی‌یف را برملا کند".
علاوه براین، سفارت یادآور شد که روسیه به‌طور کامل از کنوانسیون ژنو پیروی می‌کند و شرایط مناسب را برای اسیران اوکراینی تضمین می‌کند.
Посол РФ в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
آنتونوف: ارسال تسلیحات بیشتر آمریکا به اوکراین خطر تشدید تنش را افزایش می دهد
دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک، پیش از این اعلام داشته بود که این جمهوری قصد ندارند دادگاه بین‌المللی جنایتکاران جنگی را به تاخیر بیندازند. وی خاطرنشان کرد که وزارت امور خارجه جمهوری خلق دونتسک در تلاش است تا نمایندگان جامعه بین‌المللی را برای شرکت در این دادگاه جذب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала