Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نه دیگر برای رونالدو؛ مارسی هم کریس را نخواست!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
رومانو از عدم علاقه مارسی به خرید رونالدو پرده برداشت.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی "مارکا" روز گذشته گزارش داد که باشگاه مارسی فرانسه قصد دارد کریستیانو رونالدو را خریداری کند.
اکنون و در تازه ترین مورد، فابیو رومانو، خبرنگارمطرح دنیای فوتبال مدعی شد که اصلا چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه مارسی پروژه متفاوتی را دنبال خواهد کرد.
پابلو لونگوریا، مدیر ورزشی باشگاه مارسی نیز از خرید فوق ستاره پرتغالی ابراز ناامید کرد و مدعی شد که تیم فرانسوی تصمیم دارد به شکلی دیگر تیم خود را بازسازی کند.
در این مدت چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون و بوروسیا دورتموند شایعات درباره انتقال کریستیانو را رد کردند.
پس از نیمکت نشینی رونالدو در بازی برابر لیورپول که با اولین برد من‌یونایتدها همراه بود، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده ستاره پرتگالی بالا گرفت؛ به خصوص که کریس رونالدو از پیش از شروع فصل با توجه به حضور نداشتن منچستر در لیگ قهرمانان، برای جدایی از این تیم و پیدا کردن یک تیم جدید تلاش می‌کند.
مهاجم پرتگالی یونایتد در پیروزی 2 بر یک مقابل لیورپول تنها 4 دقیقه بازی کرد و اریک تن ‌هاخ سرمربی منچستر در میان گمانه زنی‌های فراوانی که درباره جدایی این بازیکن وجود دارد، رونالدو را از ترکیب اصلی کنار گذاشت و تیمش اولین برد فصل را به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала