Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ عجیب "ارلینگ هالند" به صحبت‌های رییس باشگاه رئال مادرید

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
ستاره جدید منچسترسیتی به صحبت‌های اخیر رییس باشگاه رئال مادرید پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، ستاره اهل ناروی باشگاه منچسترسیتی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص برخی مسائل از جمله صحبت‌های فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید صحبت کرده است.
پیش از این، فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید رئال مادرید از کریم بنزما به عنوان دلیل عدم جذب ارلینگ هالند توسط باشگاه یاد کرده بود.
او در این باره گفته بود:
"ما بهترین شماره 9 در جهان را داریم و قصد نداشتیم هالند را بیاوریم تا او را روی نیمکت داشته باشیم، درست است؟ بند دو سال دیگر؟ نمی‌دانم. ما در حال حاضر هیچ علاقه ای جز ساختن تیم جدید نداریم. تیمی با جوانانی که در اختیار داریم مقداری تقویت شده است."
اکنون و پس از مدت‌ها، ارلینگ هالند، ستاره جدید منچستر به این صحبت‌های مدیر عامل رئال مادرید پاسخ داده است. هالند در این باره گفت:
"این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. دوست دارم به این صحبت ها بخندم اما زیاد به صحبت های بیرونی نگاه نمی کنم. نمی توانم این کار را بکنم چرا که در غیر این صورت مفهومش این است که تمرکز ندارم یا در بهترین شرایطم نیستم. برای سرگرم شدن خوب است."
این ستاره جوان دنیای فوتبال در ادامه در خصوص خبرها و شایعات فراوان در خصوص در سال گذشته گفت:
"شایعات بخشی از فوتبال هستند و من این موضوع را می فهمم، اما این موارد خارج از کنترل من هستند. اگر به شایعات فکر می کردم، مغزم منفجر می شد و این روال در زمین به من کمک نمی کرد. من باید بهترین عملکردم را داشته باشم و برای انجام این کار نیاز به آرامش دارم. "
در سال گذشته نام ارلینگ هالند سرخط خبرهای دنیای فوتبال شده بود. از باشگاه رئال مادرید به عنوان نزدیک ترین مقصد برای او یاد می‌شد. باشگاه نام دار دیگری مثل بارسلونا نیز هواخواه جذب او بود.
در این میان، باشگاه منچسترسیتی در یک اقدام نادر و با ارائۀ پیشنهادهای وسو‌سه‌انگیز برای هالند، تونست این غول دنیای فوتبال از بورسیا دورتموند آلمان جذب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала