- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پنج سناریوی احتمالی اوضاع اوکراین در آینده

© Photo / AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777.
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
روزنامه بریتانیایی گاردین پنج سناریوی احتمالی اوضاع اوکراین در آینده را نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه بریتانیایی می‌نویسد، براساس یکی از سناریوهای احتمالی، درگیری در اوکراین "احتمالاً حداقل یک سال طول خواهد کشید"، در حالی که "اساساً به بن بست می‌رسد" و از شدت آن کاسته خواهد شد.
در سناریوی دوم، بودجه اوکراین برای یک ضد حمله موثر تمام خواهد شد و حملات چریکی "خوشبینانه‌ترین راه" برای مقابله با روسیه خواهد بود.
سناریوی احتمالی سوم، به گفته نویسندگان، نشان می‌دهد که روسیه، علیرغم تمایل به حرکت رو به جلو، احتمالاً توجه خود را به نگه داشتن سرزمین هایی که قبلاً تحت کنترل خود قرار گرفته است معطوف می کند، به ویژه با نزدیک شدن به هوای سرد.
براساس سناریوی چهارم گسترش درگیری، فرا رسیدن فصل سرد زمستان بحران جدید پناهجویان را تسریع می‌کند و فرصت را برای طرفی ایجاد می‌کند که بهتر می‌تواند برای آن آماده شود. این روزنامه به نقل از نمایندگان یک سازمان بشردوستانه گزارش داد، موج جدیدی از مهاجرت در زمستان پیش‌بینی می‌شود و احتمالا "تا دو میلیون نفر از مرز عبور و وارد پولند خواهند شد". در عین حال، این روزنامه معتقد است که در بهار، پس از دور جدیدی از رویارویی نظامی پس از یک آرامش قابل انتظار است.
سناریوی پنجم ارائه شده توسط این روزنامه نشان می‌دهد که غرب باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد اوکراین پیروز شود یا "فقط ادامه دهد".
The active duty 388th and Reserve 419th Fighter Wings conducted an F-35A Combat Power Exercise at Hill Air Force Base, Utah, Jan. 6, 2020.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
افشای سناریوی "کابوس نظامی" برای کل کره زمین در بریتانیا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала