Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ تایید کرد؛ سیلوا عاشق بارسلونا است!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی
برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که در صورت توافق بر سر انتقال برناردو سیلوا، او مشکلی برای موضوع نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته، بارسلونا و منچسترسیتی در دیداری خیریه به نفع بیماران ALS مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند.
پس از پایان این دیدار، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته از جمله در خصوص آیندۀ برناردو سیلوا صحبت کرد.
پپ ابتدا در مورد بازیکن تیمش گفت:
"درست است که برناردو سیلوا عاشق بارسلونا است اما ما می‌خواهیم که او در منچسترسیتی بماند. باید ببینیم که چه می‌شود، اینکه آیا پیشنهاد رسمی از بارسلونا می‌رسد، آیا خود برناردو هم می‌خواهد برود و آیا دو باشگاه به توافق می‌رسند یا خیر."
سرمربی سییتزن‌ها در ادامه گفت: در واکنش به این پرسش که "آیا بازی کردن با سبکی که در بارسلونا داشتید، در باشگاه‌هایی غیر از بارسا سخت است؟" گفت:
"فکر نمی‌کنم سخت باشد، این به بازیکنان بستگی دارد، اگر مربی این را باور داشته باشد و بخواهد این کار را انجام دهد، این شدنی است. مسئله سیستم و برنامه بازی نیست، بلکه بحث این است که پیاده‌سازی چنین سبک بازی زمان‌بر است."
این اظهار نظر گواردیولا باعث می شود که ژاوی و هواداران بارسلونا امیدوار به حضور برناردو سیلوا در تیم خود باشند.
ژاوی هم بعد از بازی با صراحت اعلام کرد که علاقه زیادی به سبک بازی برناردو سیلوا دارد و دوست دارد این هافبک پرتگالی را در تیم خود داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала