Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی "کاسمیرو" از حضور در لیگ برتر انگلیس

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
هافبک برازیلی منچستریونایتد از انتقال به منچستریونایتد خوشحال است.
به گزارش اسپوتنیک، کاسمیرو سال های درخشانی در رئال مادرید داشت و با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا از این تیم جدا شد و اکنون راهی تیم بحران زده منچستر یونایتد می شود.
هافبک جدید شیاطین سرخ در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت:
" خوشحالم. احساس می‌کنم 20 یا 18 ساله‌ام و هیجان‌زده هستم که بین هم‌تیمی‌های جدیدم و در ورزشگاه اولدترافورد بازی کنم. واقعاً هیجان‌زده هستم. استقبال خیلی گرمی از من در اینجا شد. "
کاسیمرو در ادامه گفت:
"از لحظه ورودم به منچستر محبت هواداران و اعضای باشگاه را احساس کردم و فکر می‌کنم این یک چالش جدید برایم است. فضای ورزشگاه‌ها نیز فوق العاده است. اینجا بین هواداران و بازیکنان احترام فوق العاده‌ای وجود دارد. بازی در لیگ برتر رویایی است."
این بازیکن جدید منچستر در پایان در خصوص همبازی شدن مجددش با کریستیانو رونالدو و رافائل واران گفت:
"رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. تمرین و هم‌صحبتی با رونالدو عالی است و او را یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانم. سال‌هایی عالی در رئال داشتیم و خوشحالم با واران و رونالدو دوباره هم‌تیمی شده‌ام. با رافا هم صحبت کردم که بابت پیوستن من به منچستریونایتد خوشحال است."
کاسیمرو در 336 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار 31 گل‌زده و 29 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او به رئال برای کسب 18 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا کمک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала