کارمندان اوکراین اجباری آماده جنگ می گردند

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Морские пехотинцы Тихоокеанского флота РФ и военнослужащие специального подразделения Вооруженных Сил Индии на десантном полигоне "Клерк"
Морские пехотинцы Тихоокеанского флота РФ и военнослужащие специального подразделения Вооруженных Сил Индии на десантном полигоне Клерк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
عضو شوید
در اوکراین، پیشنهاد شده است که کارمندان دولت باید عاجل آموزش نظامی را سپری کنند.
به گزارش اسپوتینک، الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین پیشنهاد کرد که کارمندان دولت را ملزم به گذراندن آموزش نظامی کند.
کارمندان و وکلایی پارلمان اوکراین باید آموزش نظامی اجباری را پشت سر بگذارند. این پیشنهاد را الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع این کشور در ستونیا برای Ukrayinska Pravda ارائه شده است.
Заместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев прибывает на полигон Мулино в Нижегородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مدودف: جلوگیری از حضور ناتو در نزدیک مرز روسیه از دلایل عملیات نظامی در اوکراین بود
رئیس این اداره می نویسد: "حضور آموزش نظامی باید به یکی از الزامات اجباری برای کار در خدمات ملکی و همچنین نامزدی برای مناصب انتخابی در ارگان های محلی، پارلمان، محاکم و غیره تبدیل شود."
به گفته وی، در رابطه با چنین فرآیندهای، رزنیکوف استفاده از اصطلاح "نظامی سازی هوشمند" را پیشنهاد کرد، همه حوزه ها باید نیاز به آمادگی برای دفاع را فراهم کنند. وی آموزش نظامی در اسرائیل، سویدن و سوئیس را نمونه ای از این اقدامات عنوان کرد. وی تاکید کرد که نه تنها مقامات، بلکه سایر شهروندان نیز باید بر مهارت های دفاعی مسلط شوند، زیرا "همه باید بخشی از آسایش و زندگی خود را به خاطر اوکراین فدا کنند."
وزیر دفاع همچنین به اصل هفدهم قانون اساسی کشور اشاره کرد که بر اساس آن حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور "بدون استثنا" وظیفه همه مردم است. وی تصریح کرد: در چارچوب اقدامات پیشنهادی، قرار است سهمیه بندی تیراژ سلاح و فرهنگ تیراندازی صورت گیرد.
پیش از این مشخص شده بود که اوکراینی های که مسئولیت خدمت سربازی را دارند باید از اول اکتوبر برای خدمت سربازی ثبت نام کنند. تاکید می شود که این دسته شامل اتباع کشوری می شود که تخصص آنها در فهرست مشمولان خدمت سربازی درج شده است. این در دستور شماره 35 وزارت دفاع اوکراین آمده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала