Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ ستاره سوسیداد به پول‌دارترین تیم لیگ برتر پیوست

© REUTERS / Susana VeraИгрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Игрок Александер Исак после окончания матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل تایید کرد که الکساندر ایساک، ستاره سوئدی باشگاه رئال سوسیداد را به خدمت گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر ایساک، ستاره جوان سوئدی از چندی به اینسو مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته بود و امروز این باشگاه پول‌دار که از سوی سعودی‌ها حمایت مالی می‌شود، موفق به جذب این بازیکن از باشگاه رئال سوسیداد شد.
ایساک چهارمین خرید تابستانی نیوکاسل پس از مت تارگت، نیک پوپ و سون باتمن است و پیراهن شماره 14 را بر تن خواهد کرد. خرید جدید نیوکاسل، با تنها 22 سال سن، تجربه بالایی در فوتبال اروپا دارد.
او در لیگ‌های برتر سوئد، آلمان، هالند و اسپانیا بازی کرده است و همچنین 37 بازی برای تیم سوئد به انجام داده و موفق به زدن 9 گُل شده است.
این بازیکن پس از پیوستن به نیوکاسل گفت:" این یک تصمیم بزرگ برای من بود و من واقعاً از آن راضی هستم. این یک باشگاه بزرگ و تاریخی است که فکر می‌کنم هر کسی دوست دارد در آن بازی کند. آنها نقش مهمی در دلیل آمدن من به اینجا داشتند و همچنین پروژه باشگاه، که من واقعاً به آن اعتقاد دارم. شما همیشه می‌خواهید وارد یک تیم شوید و بدانید که آن‌ها چگونه بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم نیوکاسل فوتبال بسیار جذابی بازی می‌کند و من می‌خواهم بخشی از آن باشم."
گفته می‌شود که مبلغ انتقال ایساک به نیوکاسل، 65 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو متغییرات است و این بازیکن گران‌قیمت خرید این باشگاه خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала