- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سفارت روسیه اظهارات وزارت خارجه امریکا درباره "اردوگاه های فیلتراسیون" را رد کرد

© AFP 2023 / John MacDougallРоссийский триколор над зданием посольства Российской Федерации в Берлине, Германия
Российский триколор над зданием посольства Российской Федерации в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
سفارت روسیه مطالب وزارت امور خارجه درباره "اردوگاه های فیلتراسیون" در دونتسک را جعلی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که وزارت امور خارجه ایالات متحده به انتشار اطلاعات نادرست در مورد "اردوگاه های فیلتراسیون ایجاد شده توسط مسکو" در جمهوری مردمی دونتسک و دخالت در تخریب تاسیسات غیرنظامی در لوهانسک به منظور بی اعتبار کردن عملیات ویژه ادامه می دهد.
پروژه رصدخانه درگیری که قبلاً توسط وزارت امور خارجه امریکا راه اندازی شده بود، مطالبی را منتشر کرد که در آن به نقل از "محققان" دانشگاه ییل، بیان شده بود که ارتش روسیه بیش از 20 اردوگاه فیلتراسیون در قلمرو جمهوری خلق دونتسک ایجاد کرده است که گفته می شود از آنها برای بازجویی و بازداشت شهروندان اوکراینی و اسیران جنگی استفاده می شود.
وزارت امور خارجه امریکا به پخش گمانه زنی ها در مورد "اردوگاه های فیلتراسیون" که ادعا می شود توسط ما در دونتسک ایجاد شده است و همچنین دخالت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در تخریب موسسات آموزشی، پزشکی و امکانات فرهنگی در لوهانسک ادامه می دهد. این یک جعل دیگر است که هدف آن بی‌اعتبار کردن عملیات نظامی ویژه روسیه است.
سفارت روسیه در امریکا خاطرنشان کرد که مسکو متعهد به رعایت قوانین بین المللی است و به جمعیت غیرنظامی احترام می گذارد و به زیرساخت های غیرنظامی حمله نمی کند. در پایان اشاره شده که علاوه بر این، روسیه در حال بازسازی امکانات اجتماعی است که در نتیجه "اقدامات وحشیانه رژیم کی یف" ویران شده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала