- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

شکایت مزدوران خارجی از سوء استفاده فرماندهان اوکراینی از قدرت و بی قانونی

© Sputnik / Nikolay Lazarenko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие Вооруженных сил Украины принимают участие в военном параде
Военнослужащие Вооруженных сил Украины принимают участие в военном параде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2022
عضو شوید
اشپیگل تاکید می کند که به همین دلیل است که برخی از مزدوران خارجی تصمیم گرفتند از همکاری با نیروهای مسلح اوکراین خودداری کرده و آن کشور را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "اشپیگل"، مزدوران خارجی از سوء استفاده از قدرت و بی قانونی از سوی فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین شکایت کردند.
یکی از مزدوران گفت که رهبری نیروهای مسلح اوکراین اغلب سربازان خارجی را بدون کوچکترین آموزش و پشتیبانی به خط مقدم می فرستد. فرماندهان اوکراینی نیز کوچکترین توجهی به تخلیه نظامیان از مناطق خطرناک نمی‌کنند.
همچنین، به گفته مزدوران، برخی از نظامیان اوکراینی از سوء استفاده از مقام، فروش اسلحه یا دست زدن به دزدی معمولی خودداری نمی‌کنند. اگر زیردستان از اجرای دستورات غیرقانونی امتناع کنند، با توهین و تهدید از سوی مافوق روبرو می‌شوند.
Морские пехотинцы Тихоокеанского флота РФ и военнослужащие специального подразделения Вооруженных Сил Индии на десантном полигоне Клерк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2022
کارمندان اوکراین اجباری آماده جنگ می گردند
مزدور کانادایی به نشریه نامبرده گفت: "سربازان واحد من مجبور شدند برای دزدی اثاثیه، لوازم الکترونیکی و سایر اشیاء قیمتی به مرکز خرید حمله کنند".
یک سرباز فرانسوی از او حمایت کرد و گفت که از اجرای دستور فرماندهی اوکراین و دزدی از مغازه‌ها و بیرون آوردن اثاثیه و اشیاء قیمتی در مقابل مردم خجالت می‌کشد.
اشپیگل تاکید می کند که به همین دلیل است که برخی از مزدوران خارجی تصمیم گرفتند از همکاری با نیروهای مسلح اوکراین خودداری کرده و آن کشور را ترک کنند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала